ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)
ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

הקואליציה של ליאון: ש"ס דורשת 2 סגנים ואת תיק החינוך החרדי

ראש העיר משה ליאון החל לגבש את הקואליציה שלו ל-5 השנים הקרובות. סיעת ש"ס דורשת גם תקציבים נוספים לחינוך החרדי, כשלדברי גורמים בסיעה "יש רצון להקים עוד מוסדות לימוד לבנים וסמינרים לבנות בשכונות החרדיות והמעורבות"

פורסם בתאריך: 18.11.18 13:44

ראש העיר הנבחר משה ליאון ניצל את סוף השבוע האחרון למנוחה אחרי מערכת בחירות סוערת ולקראת העבודה הרבה שמצפה לו בשבועות הקרובים. על סדר יומו של ראש העיר ליאון שני נושאים בוערים – הראשון, הרכבת הקואליציה העירונית והשני העברת התקציב העירוני לשנת 2019.



ליאון, חשוב לציין, שוחח עם שר האוצר בנושא התקציב. השניים אף קבעו להיפגש במהלך השבוע הקרוב, אך יכול להיות שהפגישה הזו תידחה בשל המשבר בממשלה בעקבות התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן.

כך או כך, את הימים הקרובים צפוי ראש העיר ליאון להקדיש לעיריית ירושלים. ליאון החל כבר לגבש את הקואליציה שתוביל ביחד איתו את ירושלים בחמש השנים הקרובות. ליאון, כך על פי גורמים שונים במטהו, מעוניין לגבש קואליציה רחבה ככל האפשר. בכל מקרה, נראה כי הוא יחל את מלאכת ההרכבה עם השותפות שלו לאורך כל מסע הבחירות האחרון – סיעות ש"ס ודגל התורה.

צביקה כהן, יו"ר סיעת ש"ס בירושלים (צילום: יעקב כהן)

צביקה כהן, יו"ר סיעת ש"ס בירושלים (צילום: יעקב כהן)

בין הצדדים, כך על פי כל ההערכות, ישנן כבר הבנות, כשכעת נשאר לסגור את הפרטים האחרונים. ל"כל העיר" נודע כי סיעת ש"ס ירושלים בראשות צביקה כהן, שלה 5 נציגים במועצת העירייה, דורשת מליאון לקבל 2 סגני ראש עיר. עוד דורשת ש"ס את תיק החינוך החרדי, כשבנוסף הם יבקשו להגדיל את התקציבים שניתנים לחינוך החרדי בעיר. לדברי גורמים בש"ס, "זאת לאור הרצון והכוונה להקים עוד מוסדות לימוד לבנים וסמינרים לבנות בשכונות החרדיות ובשכונות המעורבות".

כיכר ספרא

כיכר ספרא

חבר המועצה פיני עזרא, מספר 3 ברשימת ש"ס ירושלים: "הבטחנו הבטחות למצביעים שלנו ועכשיו זה הזמן להוכיח לבוחרים שיש להם על מי לסמוך. סוגיית החינוך בעיר, הן החרדית והן הכללית, חייבת לקבל דחיפה משמעותית, ואני בטוח שבקדנציה הזו תושבי ירושלים יראו שינוי לטובה".

ש"ס, יש לציין, לא דורשת את תיק התכנון והבנייה, שנחשב לאחד החשובים במועצת העירייה, וזאת בשל הבנות שיש בנושא בין הסיעה לבין סיעת דגל התורה ירושלים, שאמורה לקבל את התיק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דובי

    ירושלמים חילונים..
    מגיע לכם 2 סגנים חרדים..
    מגיע לכם שהם יקחו את התקציבים..
    נשארתם בבית.
    תאכלו את הדייסה שבישלתם…

  2. מי שלא מצביע לא משפיע

    כל החילונים שישבו בבית ביום הבחירות, תמשיכו מעכשיו לשבת בבית בשבתות ובחגים כי לא יהיה לכם לאן ללכת. תמשיכו לשבת בבית כי עוד מעט לא תוכלו לצאת לבושים כמו שאתם רוצים. הפקרתם את ירושלים בגלל עצלות .

  3. חי

    למה כל כך כואב לכם שש"ס יקבלו תיק חינוך חרדי???
    למה הילדים שלהם צריכים ללמוד בקרוואנים דולפים, הם בני אדם גם כן,
    אם הם לא ילחמו הם לא יקבלו מספיק סבלו אצל ברקת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר