אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם)
השר אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם)

יו"ר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים ל"כל העיר": "רואים שש"ס עולה בסקרים – יום אחר כך אריה דרעי מואשם"

צביקה כהן, האיש החזק בש"ס ירושלים ואולי גם במועצת העירייה כולה, אומר בשיחה עם "כל העיר" מה דעתו על המלצת המשטרה בעניינו של שר הפנים דרעי

פורסם בתאריך: 21.11.18 08:38

בסיעת ש"ס ירושלים מביעים תמיכה מוחלטת בשר הפנים אריה דרעי, זאת לאחר פרסום המלצות המשטרה להעמידו לדין בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים, שבועת שקר ועבירות כלכליות.

בשיחה עם "כל העיר" מביע צביקה כהן, מספר 1 ברשימת ש"ס ירושלים ואולי גם במועצה כולה, את דעתו ואומר: "אנחנו יודעים למרבה הצער מה קורה במערכת הפוליטית: רואים שש"ס עולה בסקרים – יום אחר כך אריה דרעי מואשם. אני לא רוצה, חלילה, לשלוח אצבע מאשימה לאף אחד בגלל שאני מכבד את כולם, אבל אין לי ספק שאריה דרעי נקי וחף מפשע. הוא עשה ועושה גדולות ונצורות למען עם ישראל. הוא הוכיח הרבה מאוד פעמים דברים גדולים ונשגבים".



עוד מוסיף כהן כי "באופן אישי אני מאמין שהוא יוכיח את חפותו. עובדה שהרבה מכל הרעש הגדול שהיה בתחילת הדרך כבר לא רלוונטי. וגם במה שכן השאירו בהמלצות המשטרה אני מניח שהוא יוכיח את חפותו. הוא איש רציני מאוד".

צביקה כהן (צילום: יעקב כהן)

צביקה כהן (צילום: יעקב כהן)

אתמול, שלישי (20.11), הודיעה המשטרה על סיום חקירתו של השר דרעי והמליצה להעמידו לדין על שורת עבירות, בהן מרמה והפרת אמונים, העלמות מס והלבנת הון. מהודעת המשטרה עולה כי על פי החשד אנשי עסקים שונים העבירו לדרעי מאות אלפי שקלים, והחוקרים בחנו גם עסקאות למכירה ולרכישה של מגרשים, את הצהרותיו של דרעי ליו"ר הכנסת ומבקר המדינה, דיווחים חסרים בהצהרות ההון לרשויות המס ועוד. לפי המשטרה, ממצאי החקירה ביססו תשתית ראייתית נגד דרעי לביצוע עבירת מרמה והפרת אמונים בעקבות התנהלותו בעניין איש עסקים בזמן כהונתו כשר, וכן לביצוע עבירות מס בסכומים משמעותיים של מיליוני שקלים, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט ושבועת שקר בתצהירים הכוזבים שהגיש בנוגע לנכסיו והכנסותיו למבקר המדינה וליו"ר הכנסת.

אולם ההמלצות הללו, כפי שניתן להבין, לא עושות רושם גדול מדי על כהן, שמוסיף ומדבר על תרומתו של דרעי לעיר ירושלים. "מעבר לאהבתי אותו באופן אישי, אני לא יכול לשכוח לו את היותו השר הכי עוצמתי מול עיריית ירושלים. אין אפשר לשכוח שבזמן שעיריית ירושלים קיבלה עורף גם ממשרד האוצר וגם ממשרד החינוך, היחיד שנתן לנו את האישור להלוואת המיליארד שקלים בשביל כיתות הלימוד, זה אריה דרעי. זה גורם לתסכול שככה עושים לו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. לא יאומן

    החרדים אף פעם לא טועים,אף פעם לא אשמים,תמיד בוכים אכלו לי שתו לי,
    כולם אשמים,תמיד בוכים שרודפים אותם.
    בקיצור עד מתי תבכו,בגלל אנשים כמוכם הפכתם את הדת היהודית למשהו שאנשים מתעבים,
    תעשו חשבון נפש אמיתי,למרות שאין סיכוי שזה יקרה,

  2. טברייני לשעבר

    צביקה כהן, נציג ציבור מדהים ומיוחד עם לב רגיש ואיכפתי למצוקות הזולת, כטברייני לשעבר אני אומר לכם שבטבריה היו שרופים עליו כל הציבור, הבחור אמנם דתי אך עם לב הכי חם ופתוח לכלל הציבור ו בטבריה היו לו שאהידים חילוניים שהיו מוכנים לתת את הנשמה למענו ברמות הזויות עד כדי שחיים יבין מר טלוויזיה ירד לעשות עליו כתבה בת כמה ימים. ירבו כמותו בעירייה שלנו.

  3. יהונתן

    ב"ה לא להתקרב לישיבת כף החיים של סופר יעקב. ולא לתרום כספים בדוק היטב.

    8/11/18

    שמי יהונתן מרחובות חרדי נשוי +2 גר בעיר רחובות.

    לפני 20 שנה הייתי בישיבת כף החיים בירושלים של סופר יעקב.שהיתי שם שנה שבמהלכה
    עברתי התעללות קשה מאוד מצד המשגיח שם רשעים ירקב דסקל שלמה איש ידוע לשמצה.לאחר שעזבתי הוא המשיך להתעלל בי האמצעות חברת חקירה שבשביל כסף הם עושים כל מה שהוא מבקש .ולכן ההגדרה החוקית היא שכירי חרב.
    עם הזמן דסקל שלמה החל להתעלל בבני בן 10 לפני מספר חודשים עד שהוא הוצרך להתאשפז חודש שלם עקב כאבי ראש עזים שלא עברו לו.ואז רופאה אחת אמרה לי שלפי דעתה קורא לו משהו בבית הספר והכן היא צדקה.
    דסקל איים עלי שאים אני אתלונן במשטרה אז הוא גם יתעלל גם בבת שלי ואני מרוב פחד לא התלוננתי.ועכשיו 1/3/18 הוא התעלל בבת שלי בת 10.ביתי סובלת מסיוטים בללות.

    אנו משפחה חרדית.בני בן 11 לא ראה בית כנסת מימיו.כן ההתעללות הזאת קוראת היום בזמן הזה וארבה רבנים יודעים מזה ועוצמים את עיניהם רבנים עלובים.

    והכל נעשה באמצעות שכירי חרב.
    במשך השנים הוא שלח לי לא מעט שוטרים שאיימו עלי שלא אעיז להתלונן ואני פחדתי.
    אבל כעת ששני ילדי פגועים קשה מההתעללות הקשה שהם עברו אני מבקש עזרה.

    מדובר בדסקל שלמה פושע חיה מתועבת גר בשכונת רמת שלמה בירושלים ברחוב הרב פטאל75.עובד בישיבת כף החיים של סופר יעקב.

    כמובן ספרתי למנהל הישיבה סופר יעקב מספר פעמים.ושהרב יעקב יוסף אמר שעוד בחורים מהישיבה התלונו בפניו שדסקל מתעלל בהם והוא אמר שזה לא מעניין אותו.

    ולכן אין להמליץ לאף בחור ללמוד בישיבת כף החיים.זה ממש סכנת נפשות.
    ***וגם לא לתרום לישיבת כףהחיים שום כספים.

    לאורך 20 השנים בקשתי את עזרתם של הרבנים החשובים של העיר רחובות והם לא רצו להתערב בזה כלל.

    ומאחר וכך התלוננתי במישטרה וחליטו לסגור את התיק.וכמובן לא צריך לנחש שידו הארוכה של דסקל שלמה מעורבת בזה.הגשתי ערעור וזה עבר לפרלקיטות.ואני עדיין ממתין לתשובתם ובנתיים אני ושני ילדי הקטנים סובלים מנחת זרועו.

    יהונתן 054-7245540

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר