עופר ברקוביץ (צילום, שרון גבאי)
עופר ברקוביץ (צילום, שרון גבאי)

יו"ר הבית היהודי בעירייה ל"כל העיר": "ברקוביץ צריך לעשות מאמץ גדול ולהיכנס לקואליציה, יש לו אחריות ציבוריות"

חגית משה קוראת ליו"ר התעוררות עופר ברקוביץ ולראש העיר הנבחר משה ליאון להשאיר את קמפיין הבחירות מאחור: "עליהם לעשות כל מאמץ למען ירושלים"

פורסם בתאריך: 25.11.18 06:38

על רקע המשאים ומתנים להרכבת קואליציה עירונית, אומרת חגית משה, יו"ר הבית היהודי בעיריית ירושלים, ל"כל העיר": "אני בדעה שכל חברי המועצה צריכים להיות שותפים לקואליציה, כדי שחלילה הקדנציה הקרובה לא תהיה מסע בחירות של 5 שנים. כולם צריכים לעשות ויתורים".



משה מוסיפה ומתייחסת לסיעת התעוררות ולעופר ברקוביץ, שהפסיד כזכור אחרי קרב צמוד לליאון במאבק על ראשות העיר: "אחרי הבחירות, ברקוביץ יצא לציבור ואמר שירושלים היא של כולם. כדי שזה לא יהיה סתם סלוגן, ברקוביץ צריך לעשות מאמץ גדול ולהיכנס לקואליציה, יש לו אחריות ציבורית. הבחירות כבר נגמרו, ועכשיו יש 5 שנים לעשות למען ירושלים ולכן כולם צריכים לעשות ויתורים".

חגית משה (צילום: יח"צ)

חגית משה (צילום: יח"צ)

"לנו, סיעת הבית היהודי, יש אחריות כלפי העיר ומה שיקרה בה בשנים הקרובות", מוסיפה משה, "וכחלק מהאחריות הזו אנחנו גם אומרים לראש העיר משה ליאון ולעופר ברקוביץ שעליהם לעשות מאמץ גדול למען ירושלים. לפי מה שאני יודעת, משה ליאון רוצה להרחיב את הקואליציה ולצרף את התעוררות ואת סיעת ירושלים תצליח, כי הם מייצגים ציבור גדול בירושלים".

משה, חשוב לציין, צפויה לכהן כסגנית ראש העיר, כשלדבריה, "כחלק מהסיכומים המוקדמים שהיו בינינו לבין משה ליאון לפני הסיבוב השני של הבחירות, דובר על כך שנקבל סגנות ראש עיר בחצי הראשון של הקדנציה".

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

פרט לסגנות ראש העיר בחצי הראשון של הקדנציה, סיעת הבית היהודי בעיריית ירושלים, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר, שואפת לקבל לידיה את תיק החינוך. לדברי משה, "אנחנו רוצים את תיק החינוך המורחב והמאוחד, שבו החזיק ניר ברקת בקדנציה הראשונה. בנוסף, אנחנו מבקשים גם את אחד מבין תיק הנוער ותיק מורשת ישראל, שהם מאוד רלוונטיים עבור הציבור שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אחריות ציבורית?

    וואלה בדיחה טובה,אבל לא מצחיקה,
    טעות תהיה מצד ברקוביץ ושאר הסיעות שנלוות אליו להכנס לקואלציה,
    פשוט מאוד,כל התיקים החשובים והמשפיעים יהיו בידי החרדים,יש להם רוב מוחלט ומשפיע בכל נושא שיחפצו לטובת ציבור בוחרהם.
    מעבר לזה שהם שיכורי כח,ודי מזלזלים בברקוביץ.למרות המילים המכובסות שיוצאות מפיהם.
    מה שהם רוצים עכשיו זה פשוט עלה תאנה,בכדי שיוכלו לנפנף באחדות מזוייפת,אבל בדברים המהותיים הם לא יתפשרו,
    הם יבזו ולא יתנו לברקוביץ וסיעתו להשפיע בשום דבר מהותי,והסוף יהיה שהוא במוקדם או במאוחר יאלץ לעזוב את הקואליציה,
    אבל אז הוא יהיה בעמדת נחיתות.
    עדיף שהקאליציה הזו תאכל את הדייסה שהם מבשלים,לא ירחק היום והכל יקרוס,לא יעזור,כאשר חרדים מנהלים עיר היא הופכם לכאוס.
    עדיף לחכות ואז להחליף אותם גם אם זה יקח זמן מסויים,יש לי הרגשה שהבחירות במקרה כזה יהיו הרבה לפני תום 5 שנים.

  2. גידי

    אני אקצר היות שקודמי אמר זאת באריכות. כניסה לקואליציית ליאון תהיה תחילת סוף הקריירה הפוליטית של מר ברקוביץ'. את קולי בבחירות הבאות הוא לא יקבל, זה ברור. מי שלא מסוגל להיות באופוזיציה כשצריך אינו ראוי להנהיג ובוודאי שלא לשלוט.

  3. דוד גירון

    שלא תייעץ לאף אחד הפנאטית הזאת.
    מכרה את העיר לחרדים ולמשה ליאון
    בתור מצביע בית יהודי לשעבר אני מאוכזב ולא אצביע יותר גם בארצי
    חתיכת נבלה

  4. דן

    חגית משה היא האחרונה שיכולה לדבר על אחריות ציבורית! מי שמכרה את עקרונותיה ונתנה את תמיכתה לחבורת הפשע צריכה לשבת בשקט ולהתבייש!

  5. אלחנן

    עכשיו, שכשחגית משה רואה שליאון רק אמר מהשפה ולחוץ שיכניס לקואליציה שלו את התעוררות, ובפועל הוא מכר את העיר למפלגות החרדיות, ולא מוכן לשבת על קוי יסוד (כגון מניעת השתלטות חרדית על השכונות המעורבות), ומציע עבור 9 מנדטים של התעוררות (כולל יהודה בן יוסף וחביליו שבאים כגוש אחד) סגן וחצי (בעוד שלש"ס שני סגנים והתיקים החשובים), אומרת להתעוררות לקחת אחריות? היכן היתה האחריות כשיצאה בקמפיין לעצור השתלטות חרדית ובסוף תמכה וליאון כשהיא יודעת כבר שיש רוב חרדי-חרד"ל במועצה?
    הדבר היחיד שיכול לכפר על מעשיה כך שלא תזכר לדראון עולם כמי שדרדרה את ירושלים (ספק רב אם תעשה זאת), זה ליצור גוש חוסם יחד עם יוסי דייטש שנמצא גם הוא במצב נחות מול ליאון (ואז ליאון יהיה במיעוט), ולא להיכנס לקוליציה לפני שליאון פותח את כל ההסכמים שעשה על ש"ס ודגל, וחוזר לעשות חלוקה הוגנת ומגבש קוי יסוד משותפים יחד עם התעוררות.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היה עדיף מבחינת אחריות שהבית היהודי היה תומך בברקוביץ.. ולא הפוך.. אז מספיק עם ההיתממות.. אין שום זכות לבית היהודי ליעץ לברקוביץ.. את הטעות כבר עשיתם!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר