קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)
קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)

שישי בצהריים: בן 60 הותקף בחניון קניון מלחה

ויכוח על חניה היום, שישי, בצהריים בחניון קניון מלחה, התפתח לאירוע אלים בו תקפו שלושה גברים בן 60 שנזקק לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 23.11.18 12:04

ויכוח על חניה שפרץ היום בצהריים, שישי, בחניון קניון מלחה, התפתח לאירוע אלים שבסיומו נזקק גבר בן 60 לטיפול רפואי והועבר לבית החולים הדסה עין כרם.

על פי דיווח המשטרה בן ה-60 הותקף באלימות בידי שלושה גברים, שהתעמתו איתו בחניון.לאחר ויכוח על מיקום בחניון, הדרדר העימות לאלימות פיזית קשה, אל מול עיניהם של חלק מהעוברים והשבים בחניון הקניון.



בסופו של האירוע, התקיפה בידי השלושה גרמה לפצוע לחבלות בפלג גופו העליון.

ממשטרת ירושלים נמסר ל"כל העיר" כי "במשטרה התקבל דיווח על תקיפה אלימה שהתרחשה חניון של קניון מלחה, במהלכה הותקף אדם כבן 60 ככל הנראה על ידי שלושה חשודים בעקבות סכסוך על חניה. שוטרים שהגיבו לדיווח, הגיעו במהירות למקום והצליחו לעצור את אחד החשודים, תושב מזרח העיר בשנות ה-20 לחייו. הוא נעצר יחד עם רכבו. השוטרים פתחו בחקירה ובחיפושים אחר שני החשודים הנוספים שעל פי החשד נמטו מהמקום. גורמי הרפואה מטפילם בפצוע".

ממד"א נמסר: "בשעה 12:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שהותקף ככל הנראה במהלך ויכוח על חניה בחניון קניון מלחה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם גבר כבן 66 במצב קל בהכרה מלאה עם פציעות בפלג גופו העליון".

ל"כל העיר" נודע כי עומסי תנועה נרשמים בשעות האחרונות באזור קניון מלחה, וזאת על רקע יום המכירות הגדול – בלאק פריידי. נוכחות קהל צרכנים מורגשת במקום וכן עומס בחניון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר