אילוסטרציה מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

נלכדה חוליית גנבי מאזדות שפעלה בירושלים

בשבועיים האחרונים נגנבו רכבים מסוג מאזדה משכונות פסגת זאב ורמת שלמה. היום, שני, הוגש כתב אישום נגד שלושה צעירים שנתפסו על חם

פורסם בתאריך: 26.11.18 15:09

היום, שני, הגישה יחידת התביעות של משטרת ירושלים כתב אישום נגד שלושה צעירים, בגילאי ה-20, שפעלו לגניבתם של רכבים בשכונות ירושלים. לפי כתב האישום, השלושה גנבו רכבים מסוג מאזדה בשכונות פסגת זאב ורמת שלמה בשבועיים האחרונים. השלושה נתפסו על חם.



במשטרת ירושלים מציינים כי "לאחר מיצוי חקירה מהיר ומקצועי של חוקרי המשטרה, שפעלו באופן סמוי בעת האחרונה כנגד שלושה חשודים (שנות ה-20) תושבי מזרח ירושלים שעל פי החשד חברו יחדיו ופעלו כחוליה לגניבתם של שני רכבים בירושלים במהלך השבועיים האחרונים, הגישה היום יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום כנגדם".

לפי כתב האישום, בתאריך 11.11.18, פעלו הנאשמים יחד לגניבת רכב מסוג מאזדה 3 משכונת פסגת זאב ונמלטו עמו. בתאריך 16.11.18, פעלו יחד הנאשמים לגניבת רכב נוסף מסוג מאזדה 6 משכונת רמת שלמה, על ידי שבירת חלון וביצוע מעקף לקודן האזעקה ומיד לאחר מכן נמלטו עמו לכיוון בית חנינה בירושלים, שם נעצרו 'על חם' ע"י בלשי המשטרה.

סעיפי האישום המיוחסים לנאשמים: גניבת רכב, קשירת קשר לעשות פשע, הסתייעות ברכב לעבור עבירה, נהיגה ללא רישיון נהיגה מעולם ועבירות נוספים.

החשודים הובאו היום, שני, בפני בית המשפט, שם כאמור הוגש נגדם כתב האישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

"מעצר החוליה והגשת כתב האישום המהיר, הנם חלק חשוב במלחמתה העיקשת של משטרת ישראל נגד גניבת רכבים", נמסר מהמשטרה, "שנמשכת כל העת במגוון מישורים מתוך כוונה לשים את 'זרוע החוק' הארוכה של משטרת ישראל על כל אדם או גורם המנסה לפגוע ברכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונית

    יובל ניסני שלום רב,
    לידיעתך בין התאריכים 9/11-13/11 נגנבו 2 מאזדות ונפרצה אחת ברמת בית הכרם מאותו חניון מקורה. על זה המשטרה לא דיווחה?

  2. דבש, ירושלים

    כנראה הצעירים מתוסכלים מזה שהעירייה לא משקיעה בהם מספיק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר