לאה לוי ונעמי טומפסון (צילום: אקים ירושלים)
(מימין) לאה לוי ונעמי טומפסון (צילום: אקים ירושלים)

אור גדול: דיירות אקים ירושלים סרגו שמיכות עבור ניצולי שואה

לאה לוי ונעמי טומפסון, דיירות אקים ירושלים, סרגו שמיכות והחליטו לתרום אותן לניצולי שואה שמתגוררים ב"נוה עמית" שברמת אשכול: "רצינו לתת, שיהיה להם חם ונעים"

פורסם בתאריך: 2.12.18 17:37

דיירות אקים ירושלים החליטו לסרוג שמיכות ולתרום אותן לניצולי שואה, שמתגוררים בנוה עמית שברמת אשכול. הדיירות – לאה לוי ונעמי טומפסון, הקימו בביתן מפעל קטן לשמיכות בעבודת יד. את השמיכות הן מעצבות ותורמות לקשישים, שיהיה להם חם בחורף. השבוע, לאחר חודשים של עבודה, נסעו לוי וטומפסון, לרמת אשכול כדי לתרום את השמיכות לדיירות ולדיירים ניצולי שואה, שהתרגשו מאוד לקבל את השמיכות והודו לשתיהן על התרומה.



"סרגנו המון שמיכות בעבודת יד", מספרת טומפסון, "והיה לנו קשה. כל שמיכה לקחה לנו בערך חודשיים, אני דמיינתי את הדוגמאות, ציירתי אותן ולפי זה סרגנו את השמיכות".


נעמי טומפסון ברמת אשכול (צילום: אקים ירושלים)

נעמי טומפסון ברמת אשכול (צילום: אקים ירושלים)


בשנה שעברה השתתפו נעמי ולאה במשלחת של משרד הרווחה לפולין, ולאחר החוויה שעברו הן החליטו כי יתרמו את השמיכות לניצולי שואה. "ניצולי השואה שחיים היום נהיו קשישים. היה חשוב לי לתרום את זה כי רצינו לתת, שיהיה להם חם ונעים", אומרת טומפסון.


לאה לוי ודייר בנוה עמית ברמת אשכול (צילום: אקים ירושלים)

לאה לוי ודייר בנוה עמית ברמת אשכול (צילום: אקים ירושלים)


כשהן הגיעו לבית האבות "נוה עמית" על מנת לתרום את השמיכות, הן התקבלו עם הרבה חום ואהבה. "ניגשנו לבית האבות, ההרגשה היתה נהדרת", מתארת לוי, "האנשים שקיבלו את השמיכה ממני נתנו לי נשיקה ולחצו לי את היד. שמנו את השמיכות על הקשישים והם לא עזבו אותנו, הם רוצים עוד שמיכות. הם מאוד התרגשו וגם אנחנו".

טומפסון ולוי ממשיכות לסרוג במרץ בביתן, הפעם הן אומרות, שינסו למכור את השמיכות האיכותיות ולפתח את התחביב למקצוע שיספק להן תעסוקה ופרנסה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר