ניידת משטרה
ניידת משטרה

לא רק מאזדות: נתפסה חוליית גנבי רכב מסוג קיה פיקנטו שפעלה בעיר

פעילות סמויה של המשטרה הביאה לתפיסתם על חם ולמעצרם של ארבעה חברי חוליה, שפעלו יחד לגניבתם של שישה רכבים מדגם קיה פיקנטו ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 5.12.18 15:03

משטרת ירושלים תפסה השבוע חוליית גנבי רכב, שפעלה ברחבי ירושלים. חברי החוליה גנבו בשבועות האחרונים שישה כלי רכב – כולם מדגם קיה פיקנטו. החולייה נתפסה בעקבות פעילות סמויה של המשטרה.



כזכור, בשבוע שעבר לכדה המשטרה חוליית גנבי רכב אחרת, שחבריה התבייתו דווקא על רכבים מסוג מאזדה. כפי שפורסם ב"כל העיר", חברי החוליה, שנתפסו על חם, גנבו רכבים מסוג מאזדה בשכונות פסגת זאב ורמת שלמה.

"בפעילות מבצעית סמויה של בלשי המשטרה בירושלים ביום שני, 3.12.18, תפסו השוטרים על חם ארבעה חשודים, כשהם ברכב אותו גנבו זמן קצר קודם לכן בירושלים", מספרים במשטרת ירושלים, "ועל פי החשד ניסו להבריחו לשטחי יהודה ושומרון. החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי השטחים, נעצרו לחקירה במשטרה, במהלכה עלה החשד כי פעלו יחד כחוליה".

חוקרי המשטרה הצליחו באמצעות מגוון פעולות חקירה לחשוף את שיטת הפעולה שבאמצעותה גנבו על פי החשד עוד חמישה רכבים מאותו דגם במהלך התקופה האחרונה.

הרכב הגנוב הושב לבעליו החוקיים על ידי השוטרים.


חוליית גנבי קיה-פיקנטו כלי הפריצה שנתפסו בידי החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

כלי הפריצה שנתפסו בידי החשודים (צילום: דוברות המשטרה)


מעצרם של החשודים הוארך בפני בית המשפט, ומהמשטרה נמסר כי הם "יובאו להארכת מעצר נוספת".

עוד נמסר מהמשטרה: "הפעילות הסמויה והממוקדת ומעצר חברי החוליה, הנם חלק חשוב במלחמתה העיקשת של משטרת ישראל נגד גניבת רכבים, שנמשכת כל העת במגוון מישורים מתוך כוונה לשים את 'זרוע החוק' הארוכה של משטרת ישראל על כל אדם או גורם המנסה לפגוע ברכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר