אביטל רוקח ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
אביטל רוקח ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

מאסר עולם לשמואל דטיאשוילי שרצח את פרודתו אביטל רוקח ז"ל ב-50 דקירות סכין

דטיאשוילי ארב לאביטל רוקח ז"ל ביציאה מביתה בנוה יעקב לפני כארבע שנים, דקר אותה בכל חלקי גופה 50 פעמים ונמלט

פורסם בתאריך: 11.12.18 16:07

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום, שלישי, את עונשו של שמואל דטיאשוילי, בן ה-51, שהורשע ברציחתה של אשתו לשעבר אביטל רוקח ז"ל. דטיאשוילי נידון למאסר עולם.

דטיאשוילי, תושב העיר, הורשע בחודש שעבר בבית המשפט המחוזי בירושלים ברצח פרודתו בספטמבר 2014.



כתב האישום מגולל את מעשיו המזעזעים של דטיאשוילי, שלא היה מוכן לקבל את החלטתה של רוקח להיפרד ממנו, ארב לה ביציאה מביתה בנוה יעקב – ודקר אותה כ-50 פעמים בכל חלקי גופה. לאחר מכן הוא נמלט, והותיר אותה מדממת. בהמשך היא נפטרה מפצעיה.

בכתב האישום נכתב כי השניים, הורים לשלושה ילדים, היו נשואים 23 שנים. האישה ביקשה להיפרד מבעלה, ועברה להתגורר בנפרד ממנו. לדטיאשוילי מיוחסות, עוד טרם התקיפה המזעזעת, שורה של עבירות איומים ותקיפות כלפי האישה. באחת הפעמים הוא אף נעצר, מעצרו הוארך ובהמשך הוצא נגדו צו הרחקה מהאישה. באחד הימים, כאשר ידע כי רוקח ז"ל מתכננת לצאת מביתה להופעה, ארב לה דטיאשוילי בחדר המדרגות, תקף אותה וגרם למותה.

בהכרעת הדין שניתנה בחודש שעבר בבית המשפט המחוזי בירושלים נכתב בין השאר כי "לא ניתן לקבל את גרסת הנאשם לפיה לא הגיע למקום מתוך מטרה לקפח את חיי המנוחה. הראיות מצביעות אחרת. אולם, גםאם כך היה, הנאשם עשה שימוש בכלי קטלני ופגע במנוחה עשרות פגיעות. מכך ניתן ללמוד על כוונת הקטילה. גם הפקרת המנוחה מצביעה על החלטה להמית. ועוד: לנאשם היה מניע – חוסר יכולתו לקבל החלטת המנוחה לסיים הקשר עימו אחת ולתמיד, באופן סופי ומוחלט. קיום מניע לביצוע ההמתה עשוי לשמש אף הוא ראיה נסיבתית להוכחת ההחלטה להמית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר