הרכבת הקלה (צילום: באדיבות סיטיפס)
הרכבת הקלה (צילום: באדיבות סיטיפס)

הרכבת הקלה: הופסק השירות בין גבעת המבתר לבין פסגת זאב בשל תאונה

מסיטיפס נמסר כי בשל תאונה בין אופנוע לרכב על המסילה באזור הגבעה הצרפתית, פעלה הרכבת בין תחנת גבעת התחמושת ועד תחנת הר הרצל. הקו חזר לפעול במלואו כעבור שעה

פורסם בתאריך: 17.12.18 12:58

** עדכון: 13:50: שירות הרכבת הקלה בירושלים חזר לפעול במלואו.

שיבושים בתנועת הרכבת הקלה בירושלים: בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה על המסילה באזור הגבעה הצרפתית, הופסקה תנועת הרכבות בין תחנת גבעת המבתר לבין תחנת חיל האוויר בפסגת זאב. מדובר בתאונה בין אופנוע לרכב.

מסיטיפס נסר כי "בשל תאונה בין אופנוע לרכב על המסילה באזור הגבעה הצרפתית, פועלת הרכבת כעת בין תחנת גבעת התחמושת ועד תחנת הר הרצל. בשלב זה אין שירות רכבות בין תחנת גבעת המבתר לבין תחנת חיל האוויר".

בסיטיפס שבים ומבקשים "מנהגי הרכבים והאופנועים בירושלים לנסוע כחוק ולכבד את הרמזורים והתמרורים. שמירה על החוק בכביש מצילה חיים".

***

מוקדם יותר היום נרשמו שיבושים בתנועת הקו המהיר ירושלים-נתב"ג. כפי שפורסם ב"כל העיר", רכבת ישראל ביטלה הבוקר, שני, את הנסיעות המתוכננות לשעות הבוקר המוקדמות בשל תקלה טכנית. מרכבת ישראל נמסר: "בשל תקלה טכנית ברכבות בקו המהיר לירושלים שבהרצה, בוטלה תנועת הרכבות לעת עתה בקו". השירות ברכבת ישראל חזר לפעול רק בשעה 9:00, אך בתדירות נמוכה יותר של "רכבת אחת בשעה, לכל כיוון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר