אילוסטרציה מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

מקור ברוך – בת 12 דיווחה להוריה על פורץ שנכנס לביתה, המשטרה עצרה אותו

אתמול, שני, הוזעקו שוטרים לרחוב רש"י בעקבות דיווח שהתקבל מהורים לילדה בת 12, אודות חשוד שפרץ לביתם שבו שהתה הילדה. החשוד הצליח להיכנס לבית באמתלה כי הגיע לתקן את הברזים. כעבור כמה דקות הוא נלכד על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 18.12.18 10:28

ילדה בת 12, ששהתה בביתה במקור ברוך, התקשרה להוריה ודיווחה להם: "יש פורץ בבית". ההורים התקשרו למשטרה, וכעבור כמה דקות צוות שיטור הגיע לאזור ועצר את החשוד, שהצליח להיכנס לביתה של הילדה, ולבתים נוספים בשכונה, באמתלה כי הוא הגיע לתקן את הברזים.

החשוד, בן 47, תושב מעלה אדומים, נעצר והובל לחקירה. בחיפוש שנערך נמצא ברשותו מכשיר נייד, שלפי החשד נגנב מאחד הבתים בשכונה.



במשטרה מספרים כי "אתמול הוזעקו שוטרים לרחוב רש"י בירושלים בעקבות דיווח שהתקבל מהורים לילדה כבת 12, אודות אדם חשוד שככל הנראה פורץ לבתים באזור ונכנס לביתם בו שהתה הילדה, באמתלה כי הגיע לתקן את ברזי הבית".

במשטרה ממשיכים ומספרים כי תגובה מהירה של השוטרים וסריקות שערכו באזור, הביאו תוך זמן קצר לאיתור החשוד – כבן 47, מעלה אדומים, באחד הבניינים הסמוכים, ובחיפוש שנערך על ידי השוטרים אותר ברשותו מכשיר נייד שעפ"י החשד נגנב מאחד הבתים. החשוד הובא לחקירה במשטרה, והבוקר הוא יובא בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו".

מהמשטרה נמסר כי "עירנותם של התושבים והסברה לילדים שיש לדווח על כל אדם חשוד המסתובב בקרבם בשילוב תגובה מהירה של השוטרים, הביאה פעם נוספת לתפיסתו ומעצרו של חשוד בעבירה פלילית והרחקתו מסביבת החיים של האזרחים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר