הפקק בכניסה להר חומה, הערב (צילום: פרטי)
הפקק בכניסה להר חומה, הערב (צילום: פרטי)

הפקקים הבלתי נגמרים בהר חומה | במוצ"ש יחלו עבודות תשתית להרחבת הכבישים ולהקמת רמזורים

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על מחדל התחבורה העצום בכניסה להר חומה: החל ממוצ"ש יחלו עבודות תשתית נרחבות, שיימשכו כשבוע ימים - הפועלים יעבדו 24 שעות ביממה. בין השאר יורחבו כבישים ויוקמו שלושה רמזורים חדשים

פורסם בתאריך: 20.12.18 08:16

בהמשך לפרסומים ב"כל העיר" על המחדל התחבורתי העצום בכניסה להר חומה – תושבים דיווחו על פקקים בלתי נגמרים: אתמול בערב, רביעי, הודיעה עיריית ירושלים כי החל ממוצ"ש, 22.12.18, ייצאו לדרך עבודות תשתית נרחבות – על מנת להקל על עומסי התנועה הכבדים מאוד. באזור יוצבו פקחים עירוניים מאגף אכיפה ושיטור להכוונה ולהזרמת התנועה.

העבודות  יכללו הקמת שלושה רמזורים חדשים, הרחבת כבישים, הקמת איי תנועה, עבודות להסדרת הצמתים, הקמת מדרכות, סלילת אספלטים, הסדרי בטיחות ועבודות צבע כביש. לידיעת התושבים: העבודות יימשכו כשבוע ימים – ממוצ"ש ועד ליום שישי, 28.12.18, 24 שעות ביממה. זאת אומרת, שהעבודות לא יופסקו בשעות הלילה.



כך נראים הפקקים האימתניים בהר חומה


"יש לציין כי העבודות יבוצעו במקביל ובסיוע לקבלני משרד השיכון וניהול הפריייקט מטעמו על ידי הפעלת מספר צוותים עירוניים ותשומות עירוניות", מציינים בעירייה, "העבודות יתקיימו בצמתים שמואל מאיר, נחל דרגה, אריה ורשבסקי ואום טובא. בסוף השבוע, יופעלו שלושת הרמזורים ותושבי השכונות יחוו הקלה משמעותית בעומסי התנועה, לאחר מכן שכן עבודות השלמה שלא יפגעו בזרימת התנועה בשעות שיא בוקר וצהריים".

במסגרת העבודות צפויים שינויים בהסדרי התנועה. ממשטרת ירושלים נמסר כי "החל מתאריך 22.12.18 (מוצ"ש) בשעה 21:00, יחלו עבודות ב-2 כיכרות הכניסה לשכונת הר חומה ברחובות שמואל מאיר ואריה ורשבסקי למטרת עבודות ושינויים גיאומטריים סופיים שיבוצעו במקום ע"י הרשות המקומית – ביטול הכיכרות והצבת צמתים מרומזרים. העבודות צפויות להמשך עד לתאריך 28.12.18 בשעות אחר הצהריים. במקום יוצבו פקחים לאורך כל שעות היממה והעבודות שיכווינו התנועה ויאפשרו הזרמתה לכלל הכיוונים. בשל העומסים הצפויים במקום, אנו קוראים לציבור הנהגים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים והפקחים".

בעירייה מסבירים כי "עד כה ניהול העבודה התבצע על ידי קבלן מטעם משרד השיכון והבינוי; על-מנת לזרז העבודות ולהקל על עומסי התנועה הקשים בכניסה לשכונה, החליטה העירייה לסייע לנהל את הפרויקט, במטרה לזרז את קצב העבודות ולהקל על התושבים הסובלים מעומסי תנועה ולאור התלונות הרבות שהתקבלו בימים האחרונים".

בעירייה מדגישים כי "במהלך העבודות ייגרמו עומסים כבדים ושיבושי תנועה במקום וציבור תושבי שכונת הר חומה מתבקש להישמע להוראות הפקחים ולגלות סבלנות".

העבודות יוצאות לדרך, מציינים בעירייה, לאחר התערבותו של ראש העיר משה ליאון. תושבי ירושלים הם בעדיפות עליונה", מוסר ליאון, "עיריית ירושלים בראשותי תעשה כל שביכולתה על מנת להקל על התושבים. את הטיפול בנושא פקקי השכונה התחלתי כבר לפני כשנה ובשבוע הקרוב הוא יסתיים עם הפעלת הרמזורים וההקלה בעומסי התנועה תורגש באופן מיידי. תושבי חומת שמואל היקרים – גלו בבקשה סבלנות והישמעו להוראות הפקחים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נופך

    אני גר בהר חומה ברחוב שאול אביגור 31 אני נורא רוצה שיעשו רכבת קלה להר חומה זה יהיה מאוד טוב לי ולכל תושבי הר חומה הם נורא רוצים רכבת קלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר