אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

גבעת משואה: חשד כי בני זוג בשנות ה-70 לחייהם ניסו להתאבד ביחד; האישה נמצאה מתה

שוטרים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לדירה בגבעת משואה ומצאו גבר כבן 75 - הוא נעצר בחשד שגרם למותה של אשתו. החשד הראשוני: ניסיון התאבדות משותף של הזוג 

פורסם בתאריך: 26.12.18 17:25

לפני מספר דקות הוזעקו שוטרים ופרמדיקים של מד"א ירושלים לבית בגבעת משואה, בעקבות דיווח על מותה של אישה בת 72. השוטרים והפרמדיקים נכנסו לדירה ומצאו את בעלה של האישה, כבן 75. הוא נעצר בחשד שגרם למותה – החשד העולה הוא ניסיון התאבדות משותף של הזוג.

מותה של האישה נקבע על ידי צוות מד"א שהוזעק לדירה. הגבר, כאמור, נעצר.

מהמשטרה נמסר: "הוזעקו שוטרים לבית בשכונת גבעת משואה בירושלים, בו עצרו גבר כבן 75 בחשד שגרם למותה של אישתו. למקום הגיעו חוקרי משטרת ישראל ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי שפתחו בחקירה, ובשלב זה נבדק חשד כי מדובר בנסיון אובדני משותף של הזוג".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 15:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אישה מחוסרת הכרה וגבר שחש ברע בדירה בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 73 ופינו לבית החולים הדסה עין כרם גבר כבן 74 בהכרה מלאה לאחר שחש ברע".

מהמשטרה עוד נמסר: "כאמור מותה של האישה נקבע על ידי צוות מדא שהגיע למקום, החשוד פונה לקבלת טיפול רפואי בליווי שוטרים".

מטעמה של המשפחה נמסר הערב: "אנו כואבים והמומים את לכתה של אם המשפחה. המשפחה מתכנסת בתוך אבלה ומבקשת שהתקשורת תכבד את פרטיותה בשעה קשה זו".



ניידת משטרה

ניידת משטרה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר