הכסף שנגנב מהקרן לירושלים, שהושב היום למשרדי הקרן (צילום: דוברות המשטרה)

פרסום ראשון: עשרות אלפי שקלים נגנבו ממשרדי הקרן לירושלים

בחודשיים האחרונים נפרצו פעמיים משרדי הקרן לירושלים, העמותה הכי גדולה בארץ - עשרות אלפי שקלים במזומן נגנבו. היום, חמישי, המשטרה עצרה חשוד והצליחה להשיב את הכסף

פורסם בתאריך: 27.12.18 14:41

עשרות אלפי שקלים נגנבו ממשרדי הקרן לירושלים בתלפיות. בחודשיים האחרונים נפרצו המשרדים שפועלים ברחוב רבקה פעמיים, במהלך הפריצות נגנבו כספים רבים – בשקלים, ביורו ובפאונד. הקרן לירושלים הגישה תלונה במשטרה, ולאחר חקירה מאומצת היום, חמישי, עצרה משטרת ירושלים חשוד, בן 30. כמו כן, המשטרה איתרה את הכסף המזומן והחזירה אותו לקרן לירושלים.

"בוקר טוב, עשרות אלפי השקלים שנגנבו לך ממתינים לך בתחנת המשטרה", כך אמר חוקר המשטרה היום למנהלת הקרן לירושלים ענת צור, שדיווחה על גניבת הכספים.



"זו הפעם הראשונה שקורה בקרן לירושלים דבר כזה", מספרים היום, חמישי, ל"כל העיר" במשרדי הקרן לירושלים, "היינו  המומים. הפריצה הדירה שינה. בקרן לירושלים מודים למשטרת ירושלים על חקירה מאומצת ועל השבת הכספים".

במשטרה מספרים כי "ראשיתה של חקירת המשטרה בעקבות שתי תלונות שהתקבלו במשטרה בחודשיים האחרונים, לפיהן בוצעו שתי התפרצויות לבניין משרדים בירושלים. במהלך הפריצות נגנבו עשרות אלפי שקלים ממשרדה של עמותה גדולה הפועלת בירושלים, ופנקס המחאות ממשרד נוסף".

חוקרי המשטרה, שפתחו בחקירה תוך שימוש במגוון פעולות חקירה שונות, גילו כי בחלק מההמחאות בוצע שימוש במספר בתי עסק, ובמקביל ערכו מאמצים מודיעיניים שהביאו לאיתור זהותו של החשוד – בשנות ה-30 לחייו. כאמור, הוא נעצר הבוקר.


אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)


לפי החשד נכנס החשוד באחד מימי השבת, כשבתו הפעוטה כבת השנתיים על ידיו, וגנב ממשרדי העמותה עשרות אלפי שקלים ונמלט מהמקום. "הבוקר עם מעצרו, הצליחו חוקרי הפשעים במשטרה להשיב את סכום הכסף במלואו", מציינים במשטרת ירושלים, "ובשיחה מרגשת שערכו עם מנהלת העמותה בישרו לה כי הצליחו להשיב את כספה והוא ממתין לה בתחנת משטרת מוריה".

הקרן לירושלים היא הקרן העירונית הגדולה ביותר בישראל. הקרן נוסדה ב-1966 על ידי ראש העיר דאז טדי קולק ז"ל – במטרה לפתח את ירושלים ולפעול לקידומה של החברה בירושלים כחברה חופשית, סובלנית ופלורליסטית. הקרן מגייסת כספים מאוהבי ירושלים וישראל ברחבי העולם ומשקיעה אותם בפרויקטים רבים ברחבי העיר עבור כל תושבי ירושלים: הקמת פארקים, תמיכה במוסדות תרבות, מרכזי ספורט, גינות ציבוריות, גני משחקים לילדים, ספריות עירוניות, תיאטראות, מוזיאונים ועוד.

מהמשטרה נמסר: "עבירות התפרצות וגניבה ככלל הנם עבירות חמורות הפוגעות ברכושו של הציבור, במקרה זה, חשיבותו של הכסף שהצלחנו להשיב מקבלת משמעות אחרת, היות ומדובר גם בכספי עמותה גדולה הפועלת בסיוע כספים אלו למען תושבי ירושלים. כנגד החשוד אנו נפעל למיצוי הדין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר