הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)
הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)

בני הזוג שנמצאו ללא רוח חיים בדירתם בארמון הנציב: חשד לרצח כפול, המשטרה חוקרת את כל הכיוונים

בני הזוג, כבני 70, נמצאו עם סימני אלימות על גופם; צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם; מהמשטרה נמסר: "נמצאים בזירה של רצח. שני אנשים מבוגרים שאנחנו יודעים שהם נרצחו. כל הכיוונים נבדקים. כוחות המשטרה פועלים כדי להגיע לרוצחים"

פורסם בתאריך: 13.1.19 16:24

בשעות אחר הצהריים היום, ראשון (13.1) נמצאו בני זוג, גבר ואישה, כבני 70 ללא רוח חיים בדירה בארמון הנציב בירושלים. הזוג נמצא בדירתו שברחוב מרדכי אלקחי, כשסימני אלימות על גופם.

יש לציין כי המשטרה חוקרת את הרצח – כל הכיוונים נבדקים. כמו כן, נבדק הקשר שבין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של נערה בת 15, שהתרחש בשבוע שעבר באותו רחוב בשכונה.



לזירה הוזעקו כוחות משטרה אשר החלו לבדוק את נסיבות האירוע הקשה. מהמשטרה נמסר: "אנחנו נמצאים בזירה של רצח. שני אנשים מבוגרים שאנחנו יודעים שהם נרצחו. כל הכיוונים נבדקים. כוחות המשטרה פועלים כדי להגיע לרוצחים"

כמו כן, לזירה הוזעקו כוחות כבאות הצלה ומד"א. רס"ל דני ראדה, מפקד צוות הכבאות שנכנס ראשון לדירה מספר כי "דווח לנו על ידי המשטרה על זוג אשר לא עונה בביתו ברחוב אלקחי בארמון הנציב, ויש חשש לחייהם. הגענו תוך זמן קצר למקום ודרך מרפסת השכנים השתלשנו אל תוך הבית. לעינינו נגלה מחזה קשה של בני זוג עם סימני אלימות קשים. פתחנו מיד את הדירה לכוחות הרפואה והמשטרה, אך לצערנו תוך זמן קצר נקבע מותם של הדיירים".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 15:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר ואישה שנמצאו מחוסרי הכרה בדירה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מהמקום על גבר ואישה כבני 70 ללא סימני חיים וקובעים את מותם".



חובש רפואת חירום במד"א יואב פרנקל ופראמדיקית מד"א בר עזר סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו גבר ואישה כבני 70 שוכבים מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מזק"א נמסר: "רחוב מרדכי אלקחי – נמצאו גבר ואישה כבני 70 ללא רוח חיים. הרקע לא ברור. בטיפול צוות ירושלים".


"חכו פה למטה אני משפד אתכם": קטטה בין צעירים ברחוב דרך חברון בירושלים הסתיימה בניסיון רצח של נער



בתוך כך, בשבוע שעבר, כפי שפורסם, נדקרה נערה בת 15 בתחנת אוטובוס בארמון הנציב. הנערה נפצעה קל ופונתה לבית החולים שערי צדק. הרקע לאירוע נבדק ונחקר. הנערה סיפרה כי בדרכה לבית הספר היא המתינה בתחנת אוטובוס בשכונת ארמון הנציב, כשלפתע לדבריה גבר בעל חזות ערבית דקר אותה. במשטרה ציינו כי "בשלב זה הרקע לאירוע לא ברור. מדובר בצעירה שדווחה כי ככל הנראה אדם שאינה מכירה תקף אותה בסמוך לביתה שבארמון הנציב, באמצעות חפץ חד, והיא פונתה במצב קל על ידי מד"א. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וחוקרי המשטרה נמצאים יחד עם הצעירה בבית החולים".


בעקבות אירוע הדקירה של הנערה – תושבים בארמון הנציב בלחץ גדול: הדוקר טרם נתפס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר