שוטרים בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

עומסי תנועה כבדים בצפון העיר; הסיבה: תקלה במערכת הרמזורים בצומת יגאל ידין-גולדה מאיר

ממשטרת ירושלים נמסר כי בעקבות תקלה במערכת הרמזורים בצומת הרחובות יגאל ידין-גולדה מאיר נרשמים עומסי תנועה: "שוטרי משטרת ישראל מכוונים את תנועה במקום"

פורסם בתאריך: 6.2.19 12:52

עומסי תנועה כבדים נרשמ בשעות הצהריים בצפון העיר. הסיבה: תקלה במערכת הרמזורים בצומת הרחובות יגאל ידין-גולדה מאיר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות תקלה במערכת הרמזורים בצומת הרחובות יגאל ידין/גולדה מאיר בירושלים צפוים עומסי תנועה במקום".

עוד נמסר מהמשטרה: "שוטרי משטרת ישראל מכוונים את תנועה במקום".





בתוך כך, אתמול, שלישי, נפגע ילד בן 11 מאוטובוס בשדרות נוה יעקב. הילד פונה על ידי פרמדיקים של מד"א ושל איחוד והצלה במצב בינוני לבית החולים הדסה הר הצופים.

כמו כן, ביום שני, כפי שפורסם ב"כל העיר", ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים שבמינהל התכנון דחתה את ערעור הסוחרים בעמק רפאים והחליטה – הרכבת הקלה תעבור בעמק רפאים. במסגרת ההחלטה הוחלט לאשר את התוכנית לאחר שחברי הוועדה שוכנעו שחלופת עמק רפאים מציעה את תוואי הרכבת הקלה הטוב ביותר עבור כל תושבי ירושלים, הן מבחינה תחבורתית והן מבחינה עירונית. "התוואי המוצע מייצר חיבור ישיר של דרום-מערב ירושלים אל מרכז העיר ומשפר מאוד את רמת השירות של התחבורה הציבורית לאזור זה. בנוסף, התוואי ישפר מאוד את רמת הנגישות התחבורתית אל רחוב עמק רפאים ואזור "המושבות" בירושלים והוא יפתח את רחוב עמק רפאים כמוקד עירוני של תרבות, פנאי ומסחר תוך שיפור משמעותי של הסביבה העירונית. המסילה המוצעת תעבור לאורכו של הרחוב מבלי לפגוע במבנים ההיסטוריים, ותוך פגיעה מצומצמת מאוד בעצים הוותיקים הגדלים כיום באזור", כך נמסר מהוועדה.

תגובות

תגובה אחת
  1. נמר

    הכתובת על הקיר עד שלא יקרא אסון נוראי לא יבינו מתכנני הצמתים והרמזורים שפניית הפרסה ברמות גולדה מאיר לקניון סכנת נפשות לחוצים במעבר החצייה וסכנה לרכבים הבאים מנגד לבטל את פניית הפרסה לקניון רמות ראו הוזהרתם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר