ניידת משטרה
ניידת משטרה

חשד לרצח בירושלים: גופתה של בת 19 נמצאה עם סימני אלימות קשים סמוך לאזור עין יעל

חשד לרצח בירושלים: צעירה בת 19 עם פצעי דקירה נמצאה ללא רוח חיים; במשטרת ירושלים מדגישים כי "בשלב זה כלל כיווני החקירה נבדקים"

פורסם בתאריך: 7.2.19 20:22

חשד לרצח בירושלים: צעירה כבת 19 נמצאה הערב סמוך לאזור בעין יעל בירושלים, כשעל גופתה סימני אלימות – פצעי דקירה. גורמי רפואה והצלה ביצעו בה פעולות החייאה, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה. חוקרי משטרת ירושלים נמצאים בזירה, כשבשלב זה נבדקים כיווני חקירה שונים.



מזק"א ירושלים נמסר: "בסמוך לעין יעל נמצאה בת 19 ללא רוח חיים".

במשטרת ירושלים מציינים הערב כי "באזור מיוער סמוך עין יעל אותרה גופתה של צעירה. כוחות משטרת ישראל נמצאים בזירה ונפתחה חקירה.

"בשלב זה", מדגישים במשטרת ירושלים, "כלל כיווני החקירה נבדקים".

"כוחות משטרת ישראל הוזעקו בשעות אחר הצהריים בעקבות דיווח על צעירה הנעדרת מספר שעות, מיד נפתח חפ״ק של המשטרה והחלו סריקות נרחבות, של שוטרים ומתנדבים. במהלך הסריקות אותרה הצעירה ללא רוח חיים באזור מיוער בסמוך לעין יעל. למקום הגיעו חוקרים וטכנאי מז״פ".

"מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד נמצא בזירה ומקיים הערכת מצב והחליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים".



ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 19:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על צעירה שנמצאה מחוסרת הכרה בשטח פתוח בדרום ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על צעירה כבת 19 ללא סימני חיים וקובעים את מותה".
פרמדיק מד"א ספי מזרחי תיאר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לשטח פתוח שם ראינו צעירה כבת 19 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "צעירה אותרה ללא רוח חיים בסמוך לעין יהל. צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה בהם רופא ופרמדיק מתנדבים באיחוד הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אתגר

    אתם חייבים להפסיק לקרוא לאתר שלהם כל העיר. כי זה נשמע מהכותרת שסירסרו אותה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר