רחוב בצלאל, השבוע (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

מתיחת פנים לרחוב בצלאל: הכביש המשובש ייסלל מחדש

במסגרת העבודות, שיחלו בתוך מספר שבועות, הכביש המשובש ייסלל מחדש, המדרכות ירוצפו, יבוטלו שיפועים תלולים ותוחלף תאורת הרחוב

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:05

מתיחת פנים לרחוב בצלאל: הציר הראשי של שכונת נחלאות, רחוב בצלאל, צפוי לשנות את פניו בתוך כשלושה חודשים. כל זאת במסגרת פרויקט לשדרוג הנראות של הרחוב ושיפוצו.



על הפרויקט אחראים עיריית ירושלים ומינהל קהילתי לב העיר, וזאת לאחר תלונות חוזרות מצד תושבים ועוברי אורח על חוסר הגישות שברחוב, שסובל ממעברים ומדרכות צרים ובעיקר משיפועים תלולים.

במסגרת העבודות המדרכות לכל אורך הרחוב ירוצפו מחדש, תאורת הרחוב תשודרג, הצמחייה תטופח והכביש ישוקם וירובד מחדש. כמו כן, השיפועים התלולים יבוטלו ויהפכו לנגישים יותר. זאת ועוד, מתקני הטלפון הציבורי ברחוב יוסרו. בנוסף, במסגרת העבודות יוצבו על המדרכות עמודים וזאת בכדי למנוע חניה פיראטית על המדרכות, כפי שקורה לא אחת בשנים האחרונות.



יו"ר מינהל קהילתי לב העיר ד"ר אופיר לנג מציין עם "כל העיר" כי "מעבר לתכנית שגובשה לשיפוץ רחוב בצלאל, חשוב לנו לקבל מהציבור רעיונות לפיתוח המרחב והנקודות המוזנחות ברחוב על מנת שנוכל לשלבם בתכנית, החל מגינון, הצבת מתקנים וריהוט רחוב, ובכלל זה יוזמות שייתנו מענה לצרכים של תושבי האזור. לאורך השבוע הקרוב נתמקד בכל פעם בנקודה מוזנחת אחרת ברחוב במטרה לקבל הצעות לשדרוג".


רחוב בצלאל, השבוע (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)


יש לציין כי בשבוע שעבר ערך לנג סיור ברחוב בצלאל עם הממונה על האחזקה באגף שפ"ע (שיפור פני העיר) סילוק אלינור, מנהל רובע מרכז יובל יעקב וגורמי מקצוע נוספים. בסיור מופו שורה של נקודות מוזנחות הדורשות טיפול ופיתוח, מעבר לשיפוץ הרחוב עצמו.

במינהל קהילתי לב העיר מציינים עוד כי שדרוג הרחוב מתקיים תוך שיתוף מלא של תושבי נחלאות ובתיאום עם המתכננת האורבנית במינהל. עוד מציינים במינהל הקהילתי כי הסדרי החנייה הקיימים לתושבים לא ישתנו בזמן העבודות ולא אחריהן.

מעיריית ירושלים נמסר: "ראש העיר משה ליאון מוביל 'מתיחת פנים' משמעותית ברחובות מרכזיים בעיר, בצלאל הוא אחד מהרחובות אשר יעברו שיפוץ ושדרוג חזות ונראות המרחב הציבורי. הפרויקט יכלול ריבוד הכביש, ריצוף מדרכות, התקנת עמודונים ומעקות לשיפור הבטיחות, טיפול בתאורה, טיפול בפינות חן, גינון והצבת ריהוט רחוב; ספסלים ואשפתונים. העבודות צפויות להתחיל בשבועות הקרובים. ביצוע העבודות יעשה בהובלת מינהלת רובע מרכז ואגף שפ"ע-אחזקה, בשיתוף המינהל הקהילתי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר