רכב הוצת על רקע רומנטי (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הצתה על רקע רומנטי: צעירה נעצרה בחשד ששרפה את הרכב של בן זוגה לשעבר

לפי החשד, לאחר שבן הזוג נפרד מהצעירה היא הציתה את רכבו הפרטי. משטרת ירושלים פתחה בחקירה ועצרה את הצעירה בעקבות ראיות וממצאים פורנזיים שהתגלו בזירה

פורסם בתאריך: 5.3.19 12:37

אהבה זה שורף: צעירה חשודה בהצתת רכבו הפרטי של בן זוגה לשעבר. הרקע: רומנטי.

לפי החשד, לאחר מערכת יחסים ארוכה, בן הזוג נפרד מהצעירה כשברקע סכסוך אישי ביניהם – תקופה קצרה לאחר מכן היא הציתה את רכבו הפרטי.



מקרה ההצתה אירע לפני כחודש בבית שמש, אולם רק השבוע, לאחר חקירה שנפתחה במשטרה, עצרו בלשי משטרת ירושלים את הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, בחשד להצתת הרכב. בזירת ההצתה נמצאו ממצאים פורנזיים שהובילו לחשודה. היום, שלישי, תובא החשודה לבית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרה.



"ראשיתה של חקירת המשטרה בדיווח שהזעיק את השוטרים בשעות לילה בתאריך 6.2.19 לכתובת בבית שמש, שם הוצת כלי רכב", מספרים במשטרת ירושלים. "חוקרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל פתחו בחקירה והחלו במלאכת איסוף ראיות וממצאים פורנזיים וטכנולוגיים, ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדים שהביאו לזהות של החשודה, בשנות ה-20 לחייה. מחקירת המשטרה עולה החשד כי הרקע להצתת הרכבים הנו על רקע רומנטי".


ניידת משטרה

ניידת משטרה


במסגרת החקירה צפויה משטרת ירושלים לבצע מעצרים נוספים. מהמשטרה נמסר: "לא ניתן לעבריינים לעשות ולפעול כרצונם, במיוחד בדרכים ושיטות המהוות סכנה ממשית לחיי הציבור ולרכושו. כנגדם אנו מתכוונים להמשיך לפעול למיצוי מלוא הדין ולהביאם מאחורי סורג ובריח. החקירה נמשכת".


בתוך כך, קיה פיקנטו – שוב על הכוונת של גנבי הרכב בירושלים. כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע ב"כל העיר", משטרת ירושלים תפסה חוליה מתוחכמת של גנבי רכב, שהתבייתה על הדגם הקומפקטי שנוסע בכבישי העיר. חברי החוליה – תושבי השטחים, לפי החשד, נכנסו לארץ כשהם מחופשים – החשודים בין השאר חבשו כיפות לראשיהם, הסתובבו בשכונות העיר וגנבו כלי רכב מסוג קיה פיקנטו. מדובר בעשרה חברי חוליה – כולם נעצרו על ידי המשטרה במסגרת פעילות סמויה שנערכה בעיר, על רקע ריבוי מקרי פריצות וגניבות של רכבים מאותו דגם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. י

    המשטרה משקרת זה לא הבן זוג שניפרד השוטרים וקצינים שובניסטים וככל שמדובר בפרשיות כאלה תמיד הם מאשימים את הבחורה וממציאים שהיא המטרידה ולא אתפלא אם זו עבודת המשטרה לשרוף את הרכב
    ולהאשים את הבחורה
    אני לצערי מכירה היטב את המשטרה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר