שוד בסניף דואר ברמת שלמה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

אקדח דמה, כובע מצחייה וחם צוואר: שוד בסניף הדואר ברמת שלמה

הבוקר, רביעי, נכנס חשוד לסניף הדואר בשכונת רמת שלמה ושדד כסף מזומן באמצעות איומי אקדח דמה. בלשי תחנת לב הבירה לכדו את החשוד מחוץ לסניף

פורסם בתאריך: 6.3.19 15:28

אקדח דמה, כובע מצחייה וחם צוואר: חשוד, כבן 50, נכנס הבוקר, רביעי, לסניף הדואר בשכונת רמת שלמה, ניגש לעובדים בסניף ואמר להם "זה שוד". החשוד הצליח לשדוד מהסניף כ-4,000 שקלים ולהימלט מהמקום. החשוד ניסה להסוות את פניו באמצעות החם צוואר וכובע המצחייה שחבש לראשו. כשיצא החשוד מהסניף – בחוץ חיכו לו בלשי תחנת לב הבירה של משטרת ירושלים.



"הבוקר הפתיעו בלשי המשטרה חשוד ששדד באיומי אקדח אלפי שקלים", כך מספרים במשטרת ירושלים, "כשהמתינו לו מחוץ לסניף ועצרו אותו 'על חם'. בפעילות סמויה וממוקדת של בלשי משטרת ישראל הבוקר, נצפה גבר בשנות ה-50 תושב ירושלים, כשהוא נכנס לסניף בנק הדואר בשכונת רמת שלמה בירושלים ובאיומי (דמוי) אקדח שדד כ-4,000 שקלים. כשניסה החשוד להימלט מהמקום, הפתיעו אותו השוטרים מחוץ לסניף הדואר ועצרו אותו כשהכסף הגנוב ברשותו".



החשוד נמצא בשעה זו בחקירה במשטרה בחשד לשוד מזוין. במשטרה ציינו כי "הכשרותיהם ויכולותיהם של בלשי המשטרה להיטמע באוכלוסייה באופן שלא יעורר את חשדם של העבריינים, ללא ספק הביאו פעם נוספת לתוצר הסופי של פעילות סמויה שתוכננה בקפידה ושבסיומה נעצר החשוד בעבירה חמורה של שוד מזוין".


שוד בסניף דואר ברמת שלמה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


בתוך כך, כזכור, לפני כחודש נשדד קשיש בביתו שבשכונת בקעה. שלושה חשודים נכנסו לביתו של הקשיש, כפתו אותו ושדדו את חפציו היקרים. חוקרי משטרת ירושלים הגיעו לזירת השוד, בביתו של הקשיש, והחלו לאסוף ממצאים וראיות, במקביל החלו סריקות לתפיסת החשודים.

כזכור, לפני חודשיים בוצע שוד של קשישה בשכונת סנהדריה בירושלים: צוות שיטור הוזעק לבית בשכונה בעקבות דיווח על שוד. השוטרים הגיעו לבית של קשישה שסיפרה להם כי שני חשודים נכנסו לביתה, שדדו אותה ונמלטו מהמקום. המשטרה בדקה בשלב זה כיצד החשודים הצליחו להיכנס לביתה. לפי חשד המשטרה החשודים התחזו ככל הנראה לטכנאים, דפקו בדלתה של הקשישה, שדדו כסף מזומן ותכשיטים מביתה ונמלטו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר