זירת התאונה - הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס בארמון הנציב (צילום: נעם לוי דוברות מד"א)
זירת תאונה בארמון הנציב (צילום: נעם לוי דוברות מד"א)

תאונה קטלנית בארמון הנציב: הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס

בתאונה שאירעה ברחוב עולי הגרדום - הולך הרגל נלכד מתחת לאוטובוס; אנשי זק"א הוזעקו לזירה; ד"ר מיכאל הרמן ממד"א: "הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה; לצערי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו במקום"

פורסם בתאריך: 14.3.19 14:15

תאונה קטלנית אירעה לפני זמן קצר בארמון הנציב: הולך רגל כבן 80 נפגע מאוטובוס ברחוב עולי הגרדום ונהרג. הולך הרגל נלכד מתחת לאוטובוס – כוחות הצלה הוזעקו למקום, אך מותו נקבע כעבור זמן קצר. אנשי זק"א ירושלים בזירה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לרחוב עולי הגרדום בארמון הנציב בעקבות דיווח על אוטובוס שככל הנראה פגע בהולך רגל. בשלב זה הולך הרגל ככל הנראה לכוד תחת האוטובוס. כוחות נוספים בדרכם למקום התאונה".



"בשעה 13:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מאוטובוס בתחנת אוטובוס ברחוב עולי הגרדום בירושלים", נמסר ממד"א ירושלים. "רופא מד"א רכוב על אופנוע מד"א מדווח מהמקום על גבר כבן 80 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובע את מותו".

רופא על אופנוע מד"א, ד"ר מיכאל הרמן, מתאר: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 80 לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות, אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו במקום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר