כיכר ציון, בנק הפועלים (צילום: דניאל בר און)
כיכר ציון, בנק הפועלים (צילום: דניאל בר און)

סגירת בנק הפועלים בכיכר ציון אחרי 55 שנה: "הנפגעים העיקריים הם הלקוחות הקשישים"

אחרי 55 שנה בנק הפועלים בכיכר ציון ייסגר, וזאת במסגרת מגמת ההתכווצות שנרשמת בכל הבנקים בארץ, כחלק מקידום הבנקאות הדיגיטלית. הלקוחות הקשישים חוששים. בנק הפועלים: "ללקוחות סניף כיכר ציון הוצע להעביר את החשבון ברחוב קינג ג'ורג'"

פורסם בתאריך: 10.4.19 08:38

אחרי 55 שנה: סניף בנק הפועלים המיתולוגי בכיכר ציון ייסגר בקרוב. רוב לקוחות הסניף, שהוקם ב-1964, יעברו לסניף שפועל ברחוב המלך ג'ורג'. הלקוחות הקשישים של הבנק, שחלקם ממעט להשתמש בערוצים הדיגיטליים, חוששים. "הנפגעים העיקריים מסגירת הבנקים בשל המהפכה הדיגיטלית הינם קשישים ועולים חדשים", מציין אלכס טנצר, שאמו לקוחה בבנק הפועלים בסניף. "כשנסגר בנק על מנת להרוויח, הבנקים צריכים לדאוג לקשישים מכיוון שהם מתקשים עם כל הטכנולוגיה החדשה".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

כידוע, בשנים האחרונות עוברים הבנקים מגמת התכווצות – סניפים רבים ברחבי הארץ נסגרו את סניפיהם. זאת מאז כניסת הבנקאות הדיגיטלית. מאז הוחלט על תכנית התייעלות שהבנקים מובילים והשינוי בטעמי הציבור, שמצמצם את הגעתו לסניפים, ועובד יותר בערוצים הטכנולוגיים. סגירת הסניפים חוסכת לבנק הוצאות רבות כגון: שכירות, ארנונה, כוח האדם, חשבונות חשמל, מים וכו'. לפי הערכות, סגירה של כל סניף חוסכת לבנק כמה מיליוני שקלים בשנה.




בנק הפועלים בכיכר ציון (צילום: אמיל סלמן)

בנק הפועלים בכיכר ציון (צילום: אמיל סלמן)


"כשהתקשרתי בשבוע שעבר למוקד שירות לקוחות על מנת לבצע פעולה עבור אמי, נאמר לי בשיחה כי צריכים לעדכן אותי ואת כל הלקוחות שהסנף נסגר, כחלק ממגמת המהפכה הדיגיטלית שחוסכת הוצאות כספיות רבות", ממשיף ומספר טנצר. "נשאלתי לאן אמי מעוניינת להעביר את החשבון. אמי היתה לקוחה בסניף הזה בסביבות 30 שנה. בנוסף, לעולים חדשים יש ידיעת שפה מוגבלת. יחד עם זאת, מי שצריך להיות אחראי על המהפכה הדיגיטלית הינו בנק ישראל, שצריך לעשות פיקוח על כך שלא ייפגעו קשישים ועולים חדשים".

מבנק הפועלים נמסר:"בנק הפועלים מוביל במספר הסניפים בירושלים עם 19 סניפים בפריסה רחבה ו-106 בנקטים לשירות עצמי. הבנק החל לאחרונה מהלך של מיזוג סניף כיכר ציון עם סניפים אחרים והוא יושלם בחודשים הקרובים. ללקוחות סניף ככר ציון הוצע להעביר את החשבון לסניף ירושלים ברחוב קינג ג'ורג' הממוקם במרחק של כ-400 מטרים בלבד מסניף ככר ציון או לסניף חלופי באזור, בהתאם לנוחותם. בסניף ירושלים ישנן מחלקות אישית, משכן, עסקית ופרטית כולל שירותי יעוץ השקעות ומחלקה מתמחה במזומנים. הנהלת האזור וכלל הסניפים בעיר עושים כל מאמץ להקל על תהליך המעבר וימשיכו לספק שירות איכותי ומקצועי ללקוחות, כפי שהורגלו עד היום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גדי

    בנק הפועלים סוגר הרבה סניפים בארץ. הם מתנהגים כמו בנק שהולך לפשוט את הרגל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר