יניב אברהם, נעדר
יניב אברהם

טרגדיה: אותרה גופתו של תושב מעלה אדומים יניב אברהם בברלין

יניב אברהם, תושב מעלה אדומים, טס לברלין לפני חמישה ימים ומאז נעלמו עקבותיו. היום, שלישי, נמצאה גופתו בבית מלון בו שהה. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המוות, הודעה נמסרה למשפחתו

פורסם בתאריך: 23.4.19 16:34

עדכון אחרון: 23.4.19 17:20

חמישה ימים לאחר שנעלמו עקבותיו של יניב אברהם, בן 36, תושב מעלה אדומים, בברלין – היום, שלישי, נמצאה גופתו בבית מלון בו שהה. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המוות, ההודעה נמסרה למשפחתו. גופתו תוטס לארץ.

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", אברהם לא יצר קשר עם משפחתו מאז יום חמישי שעבר (18.4). הוא טס לברלין ביום רביעי שעבר (17.4), כשנחת הוא עדכן את משפחתו שהגיע לברלין, אך, כאמור, מיום חמישי שעבר נעלמו עקבותיו. הוא לא היה זמין בוואטסאפ ולא בטלפון ומשפחתו דאגה לו מאוד. המשפחה פנתה למשרד החוץ – שם החלה בדיקה של נסיבות היעלמותו.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

ממשרד החוץ נמסר כי "נמצאה גופתו של יניב אברהם כבן 36 בבית מלון בו שהה בברלין. אברהם, תושב מעלה אדומים, נעדר מיום ה' האחרון (19/4). מרגע קבלת ההודעה על היעדרו (ביום ראשון 21/4) פעלו שגרירויות ישראל בלונדון, בריסל וברלין לאיתורו ביחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ וחברת החילוץ סיטל.  המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המקרה. ההודעה המרה נמסרה לבני משפחתו. משרד החוץ וקונסולית ישראל בברלין , ליאורה גבעון, מסייעים למשפחה בהשבת המנוח לקבורה בישראל".



בשיחה עם "כל העיר" סיפרה מוקדם יותר שרית מור, קרובת משפחה, "בהתחלה הבנו ממנו שהוא נסע ללונדון דרך בלגיה, ולכן עיקר מאמצי החיפוש כוונו ללונדון, אבל ביום ראשון גילינו שהוא נחת בברלין. מישהו אמר שבאמצעות איזו אפליקציה הוא נראה לאחרונה בברלין כבר ביום חמישי".

לדברי המשפחה יניב טס לבד למטרת חופשה. "למעשה, מיום חמישי לפנות בוקר, כשהוא נחת בברלין הוא התקשר לארץ ואמר שהיה איזה עיכוב ושהכל בסדר. מאז כלום. הוא לא זמין בוואטסאפ ולא בטלפון, זה לא מתאים לו, הוא אפילו לא התקשר להגיד חג שמח למשפחה. אין מצב שיניב ייעלם, הוא מאוד בקשר ומחובר לכולם. אנחנו פנינו למשרד החוץ כבר ביום ראשון בצהריים. אנחנו ניסינו בכל קבוצות הפייסבוק של ישראלים בברלין, אף אחד לא ראה אותו".


יניב אברהם, נעדר

המודעה שפרסמה המשפחה ברשתות החברתיות


מור מוסיפה ואומרת כי הם פרסמו ברשתות החברתיות על היעדרותו של אברהם, בתקווה שמישהו ראה אותו או שמע אותו. עוד היא אמרה כי "כולנו באיזשהו שלב רוצים להתנתק, ובוודאי בתקופת החגים, אבל זה לא יבוא בלי הסבר, זה לא יבוא בלי שיחה של 'חבר'ה אני מתנתק ,לא לדאוג'. פה הבעיה, זה לא יניב, הוא היה נותן איזו התרעה מראש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר