הנהג - נתנאל סנדרוסי (צילום: באדיבות המשטרה)
הנהג - נתנאל סנדרוסי (צילום: באדיבות המשטרה)

תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר: הנהג החשוד הסגיר את עצמו למשטרה

שבוע לאחר תאונת הפגע וברח הקשה בכביש גולדה מאיר, שבה נפגע באורח אנוש ילד בן 11: החשוד, נתנאל סנדרוסי, הסגיר את עצמו למשטרת ירושלים

פורסם בתאריך: 28.4.19 17:28

שבוע לאחר תאונת הפגע וברח הקשה, שבה נפגע באורח אנוש ילד בן 11, לפני זמן קצר הסגיר את עצמו הנהג החשוד במעורבות בתאונה. החשוד, נתנאל סנדרוסי כבן 23, ניגש למשטרת ירושלים – החוקרים עצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה.



"החשוד המעורב בתאונת הפגע וברח ביום ראשון, 21.4.19 בשכונת רמות בירושלים, הסגיר עצמו לפני זמן קצר", נמסר ממשטרת ירושלים. "החל מהתרחשות התאונה הקשה לפני שבוע, פעלו כוחות המשטרה הגלויים והסמויים לאיתורו של החשוד במעורבות בתאונה בה נפצע באורח אנוש קטין כבן 11, ושפרטי זהותו פורסמו. פעולותיה השונות של המשטרה, הביאו לידי כך שהחשוד הסגיר עצמו במשטרת ירושלים לפני מספר דקות, והוא נעצר לחקירה".



כפי שפורסם ב"כל העיר", ילד בן 11 נפגע ביום ראשון בערב, 21.4, בתאונת פגע וברח. הילד הובהל במצב אנוש לבית החולים שערי צדק. לפי חשד המשטרה נהג הרכב עצר את רכבו מיד לאחר התאונה, אך כעבור כמה רגעים הוא ברח מהזירה. הרכב אותר עוד באותו לילה סמוך לגבעת זאב והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. כעבור חמישה ימים, לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, פרסמה המשטרה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג.


זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)


היום, ראשון, כאמור, הנהג הסגיר את עצמו למשטרה.

ציר גולדה מאיר, כידוע, נחשב לאחד משלושת הצירים המסוכנים בירושלים, ומכונה "כביש אדום", בשל ריבוי תאונת הדרכים עם נפגעים שמתרחשים בו. כזכור, רק לפני כשלושה חודשים נהרג בתאונת דרכים בציר גולדה מאיר רפאל יצחק הולצברג, תושב רמות, שנפגע על ידי אוטובוס בשעה שרכב על אופניים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר