אביתר לארי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
אביתר לארי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)

האבסורד המרתיח: הממונה על מניעת הטרדות מיניות בתיאטרון האינקובטור מואשם בעבירות מין בנערים

אביתר לארי, סמנכ"ל תיאטרון האינקובטור והממונה על יישום האמנה למניעת הטרדות מיניות, חשוד בביצוע שורת עבירות מין בנערים באמצעות האינטרנט. סנגורו של לארי ל"כל העיר" - "גם מכתב האישום עולה שמרשי לא ביקש להיפגש עם מי מהמתלוננים"

פורסם בתאריך: 26.5.19 12:50

טלטלה בתיאטרון האינקובטור הירושלמי: כתב אישום הוגש ביום שישי האחרון כנגד אביתר לארי, סמנכ"ל תיאטרון האינקובטור שפועל בירושלים, בגין שורת עבירות מין שביצע באמצעות האינטרנט בנערים ובצעירים בגילאי 24-15.

מכתב האישום, שהוגש על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, עולה כי לארי, תושב ירושלים בן 32, חשוד בביצוע מעשה סדום בהסכמה שהושגה במרמה, מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה והעברת מידע כוזב במחשב.



סנגורו של לארי, עו"ד יהודה שושן, מוסר הבוקר ל"כל העיר": "טרם קיבלנו את חומר החקירה, אך גם מכתב האישום עולה שמרשי לא ביקש להיפגש עם מי מהמתלוננים וכל הנטען הוא שיחות אנונימיות באמצעות האינטרנט. כל המתלוננים שלא טמנו ידם בצלחת והיו בקשר עם מרשי בהסכמה, הם מעל גיל 16, ולכן אין מדובר בקטינים לעניין עבירות מין. לכשנקבל את חומר הראיות אטען לגופו של עניין".

בתיאטרון האינקובטור, שפועל בבית מזי"א בירושלים, מוקיעים את מעשיו של לארי. מנכ"ל התיאטרון אריק עשית מוסר: "נודע לנו על החשדות והאישום מתוך אתרי החדשות באינטרנט, כמו לשאר הציבור. העבירות לכאורה נעשו מחוץ לתחום תיאטרון האינקובטור וללא כל קשר לעבודתו המנהלית בתיאטרון. תיאטרון האינקובטור מוקיע כל הטרדה מינית ועבירות מיניות".



על-פי כתב האישום, לארי פגע מינית באמצעות האינטרנט ב-17 צעירים, וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-10 צעירים נוספים. עוד עולה מכתב האישום כי העבירות התרחשו במשך מספר שנים, במהלכן פנה לארי לצעירים רבים באמצעות יישומים ואתרי היכרויות שונים, תוך שימוש בזהות בדויה של נערה צעירה, במטרה לפתותם במרמה להתכתב עמו ובהמשך להצטלם עבורו בעירום מלא או חלקי ולבצע בעצמם מעשי סדום ומעשים מגונים. בכתב האישום מצוין כי לארי פתח חשבונות פייסבוק, אינסטגרם וסקייפ פיקטיביים, הנחזים להיות של בחורה צעירה בשם "דינה כלפון", באמצעותם יצר קשר עם הצעירים.

יש לציין כי עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את לארי עד תום ההליכים. בבקשת המעצר נכתב: "מעשיו של המשיב, בהיקפם ובנסיבותיהם כפי שפורטו בכתב האישום, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר