גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

"קונגו, אבק ופיצוצים": האם קייטנת הסיוט בגילה תצא לדרך?

הזעם על העירייה: הורים שרשמו את ילדיהם לקייטנה בשכונת גילה גילו רק בדיעבד כי בגן הסמוך צפויות להיערך בחודש יולי עבודות שיפוצים מאסיביות

פורסם בתאריך: 18.6.19 15:30

הורים לילדי גן בשכונת גילה זועמים: בימים האחרונים הם גילו כי במהלך חודש יולי, סמוך לגן, מתוכננות עבודות שיפוצים מאסיביות בגן אחר הכוללות שבירת רצפה, החלפת ריצוף ועוד. ההורים, שכבר נרשמו לקייטנה ושילמו עבורה, גילו רק כעת את דבר בשיפוץ. עתה, ההורים דורשים מהעירייה להזיז את מיקום הקייטנה מהגן שברחוב אריה בן אליעזר למבנה אחר בשכונה.



"אנחנו רשמנו את הילדים שלנו לקייטנה, אבל גילינו שבגן הסמוך – שרק דלת מקשרת מפרידה בין שני הגנים – מתוכננות עבודות שיפוצים", מספרת האמא בשיחה עם "כל העיר". "בקייטנה של הילד שלי כל הילדים בגילי 5-4, ניסינו לבדוק מה קורה עם זה תקופה. היום נודע לנו כי מאחדים את הקייטנות עם הגן הסמוך שיהיה בשיפוצים, שם לומדים ילדים גדולים יותר. 27 ילדים בגילים שונים ישהו יחד בגן אחד, כשבמבנה של הגן השני יהיו שיפוצים. באותו הזמן בגן הסמוך יהרסו את הקירות, יהרסו את השירותים, יעבדו עם דחפורים ויהיה מלא אבק. אין לנו תשובות, הגיוני וראוי לתת לנו תשובות, ולהרגיע את ההורים. אנחנו ההורים דורשים שיעבירו את הילדים למבנה אחר. יש מספיק מבנים לעשות בהם קייטנה. אם אין אפשרות, עדיף שלא יפתחו קייטנה מאשר קייטנה שמסכנת את ילדינו".

"עיריית ירושלים, כל כך עצוב היה לנו לגלות שהיחס שלכם לילדים שלנו גובל בזלזול", כך כותבת אחת האמהות בפוסט בפייסבוק לעיריית ירושלים. "כאילו יש לנו ילדים ברזרבות. בגן לימור שברחוב אריה בן אליעזר, נרשמו ילדי הגן לקייטנת יולי עם פתיחת ההרשמה, אבל מיד אחר כך גילינו שגן סבטה שצמוד אליו, הולך לעבור שיפוץ מהיסוד בחודשי הקיץ. שיפוץ שכולל שבירת קירות, החלפת ריצוף, שירותים וכו'. למען הסדר הטוב אני אסביר שלשני הגנים יש כניסה משותפת, חצר משותפת ומעבר בין שני הגנים באמצעות דלת מקשרת".




גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)


בהמשך נכתב על הפניות הרבות של ההורים לעירייה וחוסר הידיעה ואיום לבטל את הרישום לקייטנה. "במשך חודש אנחנו מנסים לקבל תשובות מהעירייה, מדוע מאפשרים קיום קייטנה במבנה כזה? למה ילדים בני חמש צריכים לספוג קונגו ואבק ופיצוצים במשך 8 שעות ביום? מי לוקח את האחריות על הילדים שלנו? מי מבטיח לנו שיוכלו לצאת לחצר עם פועלים שעובדים בחצר הסמוכה? מי ישלח את ילדו לגן במשך 8 שעות כשפועלים שאנחנו לא מכירים ולא יודעים מה כוונתם מסתובבים שם?".

"כעת ישנם 27 ילדים בגילי 4 עד 7, ובסך הכל שלוש סייעות. אנחנו לא מוכנים לשלוח את ילדינו לגן בצורה כזו. אתם חסרי אחריות, אבל אנחנו לא, הילדים שלנו יקרים לנו ולא ניתן להפקרות הזו להתרחש. אנחנו לא נהיה חכמים בדיעבד, או שנקבל תשובות עכשיו, או שנבטל את הרישום באופן גורף".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לפניית "כל העיר": "עיריית ירושלים משקיעה מאות מיליוני שקלים בשיפוצי קיץ במוסדות החינוך, במטרה לאפשר לעשרות אלפי תלמידים ותלמידות להתחיל את שנת הלימודים תש"פ בסביבת למידה ראויה וחדשה. קביעת מיקום הקייטנה ואופן איחוד הגילאים נתון לשיקול העירייה, כפי שנקבע בשיתוף ההורים. אנו סמוכים ובטוחים כי צוות הצהרון המובחר בשילוב התכנים החדשניים בו יאפשרו חווית צהרון מיוחדת ומהנה לילדים ולילדות. מאבטחי העירייה מאבטחים במהלך שנת הלימודים את הגנים באמצעות מערך אבטחה ייעודי, כמובן שנושא האבטחה של הקייטנה ייבחן על ידי הגופים המקצועיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר