נחלת שבעה לאחר השדרוג (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)
נחלת שבעה לאחר השדרוג (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)

נחלת שבעה: עבודות השדרוג הגיעו לסיומן, הסוחרים נושמים לרווחה

אחרי תלונות וטענות, הגיעו השבוע העבודות לשדרוג התשתיות והנראות של רחוב משה יואל סולומון לסיומן. העבודות, בהשקעה של כארבעה מיליון שקלים, כללו את ריצוף הרחוב, התקנת תאורת וריהוט חדשים והחלפת תשתיות הביוב, המים והחשמל

פורסם בתאריך: 30.6.19 19:51

סוחרי נחלת שבעה נושמים לרווחה. חודשים ארוכים של עבודות והרבה אבק, הגיעו השבוע לסיומם עם תום העבודות לשדרוג התשתיות והנראות של הרחוב.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", העבודות בנחלת שבעה תוכננו ובוצעו על ידי חברת עדן – החברה העירונית לפיתוח ירושלים ביחד עם העירייה ובשיתוף פעולה של מינהל קהילתי לב העיר. העבודות ארכו כחצי שנה וכללו החלפת תשתיות החשמל, המים והביוב, ריצוף מחדש של הרחוב, הוספת צמחיה, התקנת ריהוט רחוב, תאורה חדשה ותלייה מחודשת של מיצג המטריות הצבעוניות. בביצוע העבודות הושקעו כארבעה מיליון שקלים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

יו"ר מינהל קהילתי לב העיר ד"ר אופיר לנג מוסר כי "אני שמח שהעבודות לפיתוח רחוב יואל משה סלומון בנחלת שבעה הגיעו לישורת האחרונה. שדרוג יואל משה סלומון מתחבר לפיתוח רחוב בן סירא וכיכר ציון במרכז העיר, שכל אחד מהם העמיד אותנו בלא מעט אתגרים בשלב התכניות ובליווי קהילתי בתקופת העבודות מול הרשויות. ברצוני להודות לכל השותפים בקידום התכנית ושיפוץ המתחם, לרבות סגן מנכ"ל עיריית ירושלים וראש מינהל תפעול איציק נידם, מנכ"ל החברה העירונית עדן אלון שפייזר, מנהל רובע מרכז יובל יעקב, נציגי האגף לקידום עסקים ולצוות הקהילתי-תכנוני במינהל קהילתי לב העיר. נחלת שבעה במרכז ירושלים היא אחת מהשכונות הראשונות והיפות שקמו מחוץ לחומות העיר העתיקה, ובכוונתנו לשים לעצמנו יעד להמשיך בתהליך שיקומה וטיפוחה. כולם מוזמנים לנצל את הקיץ לבקר במקום ולהתרשם".



גורמים המעורים בעבודות מציינים כי "העבודות דרשו תיאום בין גופים שונים וכללו – החלפת תשתיות של חברת החשמל, החלפת תשתיות מוזנחות של מים וביוב על ידי חברת החשמל ועוד. בנוסף, בוצע ריצוף מחדש, נשתלו עצים חדשים, הותקן ריהוט רחוב וגם תאורה חדשה. כחלק מהעבודות הושם דגש על שימור אופיו הייחודי והציורי של רחוב משה יואל סולומון. יש לציין כי עם סיום העבודות הותקן מחדש מיצג המטריות הצבענויות, שמשלים את העבודה ויוצר רחוב חדיש ומודרני לרווחת המבקרים הרבים באזור".


אופיר לנג, יו"ר מינהל לב העיר (צילום: באדיבות מינהל קהילתי לב העיר)

אופיר לנג, יו"ר מינהל לב העיר (צילום: באדיבות מינהל קהילתי לב העיר)




רחוב יואל משה סולומון, השבוע (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

רחוב יואל משה סולומון, השבוע (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)


כזכור, במהלך החודשים הארוכים התלוננו הסוחרים בנחלת שבעה על משך הזמן הרב שאורכת העבודה. בשיחה עם "כל העיר" טענו הסוחרים כי העבודות מתנהלות בעצלתיים, כשבימים מסוימים נמצא בשטח רק פועל אחד. עוד טענו הסוחרים כי בשל תכנון לקוי, לעיתים חוזרים הפועלים על אותה עבודה פעמיים ויותר. "השיפוצים של העירייה ברחוב יואל משה סלומון נמשכים הרבה יותר מדי זמן ואנחנו, הסוחרים, משלמים את המחיר", טען אז אחד הסוחרים. "גומרים אותנו כלכלית ובסוף לא תהיה לנו ברירה אלה לסגור את העסק. אנחנו נכנסים כבר לחודש הרביעי של השיפוצים – והסוף בכלל לא נראה באופק".


רחוב יואל משה סולומון, השבוע (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

רחוב יואל משה סולומון, השבוע (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)


כעת, בשבועיים של איחור, הגיעו העבודות לסיומן והסוחרים – כאמור – נושמים לרווחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר