השריפה בסמוך לאבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)

השריפה בליפתא: הושגה שליטה על האש; כביש 1 נפתח לתנועה

ארבעה מטוסי כיבוי וכוחות גדולים של לוחמי אש פעלו לבלום את התפשטות הלהבות - הושגה שליטה על השריפה; כביש 1 שנחסם נפתח כעת לתנועה

פורסם בתאריך: 18.7.19 17:48

*עדכון 18:30: השריפה בליפתא – לוחמי האש השיגו שליטה על האש. בכבאות והצלה נמסר כי "לא דווח על נפגעים, אך נזק נגרם לחורש לטבע ולשמורה.

כביש 1 נפתח לתנועה מלאה ע"י משטרת ישראל וכן נמסר כי תנועת הרכבות שבה לסדרה".



השריפה הגדולה השתוללה בליפתא – האש התפשטה לעבר כביש 1 ולעבר מסילת הרכבת ירושלים-נתב"ג. בעקבות התפשטות דליקה כביש מספר 1 נסגר לסירוגין ופעילות הרכבת לנתב"ג הופסקה.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

האש פרצה באזור ליפתא – ארבעה מטוסי כיבוי פעלו לכבות את שריפה, ובשטח – 12 צוותים של לוחמי אש ניסו לבלום את האש מלהתפשט לעבר הכביש.

שריפת החורש והצמחייה העשבונית החלה בשמורת נפתוח (ליפתא) – "לוחמי האש הצליחו לבלום את חזית האש שהתפשטה אל עבר כביש מס' 1 ומנהרת הרכבת אולם בשלב זה, עדיין לא הושגה שליטה על האש".


"


בכבאות מציינים כי "במקום פועלים 12 צוותי כיבוי ורביעיית מטוסים מטייסת הכבאות 'אלעד'. עקב העשן ומטוסי הכיבוי המנמיכים טוס תוך כדי הטלת חומרים מעכבי בעירה אל תוואי התפשטות השריפה, כביש 1 נסגר לתנועה לסירוגין על ידי משטרת ישראל המטפלת בתנועה ומסייעת במעטפת לצוותי כבאות והצלה לישראל הפועלים בתוך השריפה. בנוסף, מפאת סמיכות השריפה, והעשן לתוואי הרכבת, רכבת ישראל הפסיקה את פעילות הרכבת בקו יצחק נבון עד להשגת שליטה בשריפה.

מרכבת ישראל נמסר כי "בשל עשן משריפה שהתחוללה באיזור, נסגרה לדקות מספר מנהרה מספר 4 בקו נתב"ג-ירושלים נבון. בשל כך בוטלו הרכבות של השעה 16:00, ולפי שעה הרכבות של השעה 16:30 צפויות לצאת כמתוכנן. עבור נוסעי הרכבת שבוטלה בנתב"ג הוזמנו היסעים".



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר