2 צעירים ישראלים החשודים באונס בקפריסין מובלים לדיון הארכת מעצר (צילום: מתוך אתר הארץ - AFP)
2 צעירים ישראלים החשודים באונס בקפריסין מובלים לדיון הארכת מעצר (צילום: מתוך אתר הארץ - AFP)

שיחת היום בעיריית ירושלים: פרשת החשד לאונס בקפריסין מעוררת עניין מיוחד בקרב בכירים

ל"כל העיר" נודע כי ביממה האחרונה בכירים בעיריית ירושלים מגלים עניין מיוחד בפרשת החשד לאונס בקפריסין. בידי "כל העיר" פרטים נוספים שאינם מתאפשרים בפרסום

פורסם בתאריך: 21.7.19 20:27

ל"כל העיר" נודע כי במסדרונות עיריית ירושלים ובקרב בכירים בכיכר ספרא מתעורר עניין רב סביב פרשת החשד לאונס בקפריסין. בידי "כל העיר" פרטים נוספים, שאינם מתאפשרים בפרסום בשלב זה, אולם בעיריית ירושלים, כאמור, התעסקו ביממה האחרונה בנושא ועקבו מקרוב אחרי כל פרסום ובדל מידע הנוגע לפרשה.

למעשה, שיחת היום בכיכר ספרא היתה פרשת החשד לאונס בקפרסין, שבה כידוע, מעורבים 12 צעירים ישראלים בגילאי 19-16. הנערים, כך נודע, הגיעו לאיה נאפה שבקפריסין ב-3 קבוצות נפרדות – אחת מהן מירושלים, בעוד השתיים האחרות מאזור הצפון – מעפולה ומהקריות.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

כידוע, ביום רביעי האחרון (17.7), נעצרו באיה נאפה שבקפריסין 12 צעירים ישראלים בחשד לאונס קבוצתי שביצעו בתיירת בריטית בת 19, במהלך הלילה שבין שלישי לרביעי.



ביום חמישי נערך דיון להארכת מעצרם של 12 הישראלים, אז התברר ש-9 מהם קטינים מתחת לגיל 18. בית המשפט בקפריסין האריך את מעצרם ב-8 ימים.



בחדשות 12 צוטט מסמך הארכת המעצר, שבו נכתב כי "בשלב מסוים החשוד מס' 1 הזמין את חבריו להיכנס לחדר, אז נכנסו לחדר 12 אנשים ונעמדו מסביב למיטה". עוד נכתב כי בשלב מסוים החשוד אחז ברגלי התיירת, שלבסוף הצליחה לברוח מהחדר עירומה. בנוסף צוין שהמתלוננת דיווחה כי חלק מהחשודים צילמו את האונס בטלפונים הניידים שלהם.

מנגד, יש לציין כי עורכי הדין של הצעירים הישראלים וכן בני משפחה שנסעו לאחר המעצר לקפריסין דוחים את הטענות לאונס, כשחלקם אף טוענים כי ילדיהם לא היו כלל בחדר המלון בזמן האירוע.

"הנושא בחקירה ורק בסופה נוכל להגיד איזה אישומים יש נגד כל אחד", צוטט גורם במשטרת קפריסין בעיתון "הארץ". עוד פורסם ב"הארץ" כי משטרת קפריסין פועלת למצוא עדי ראייה לאונס, וצפויה לאסוף ראיות נוספות כגון סרטונים ממצלמות אבטחה. לפי גורם אחר המעורה בפרטי החקירה, אם האליבי שיציגו החשודים יהיה מספיק מוצק, ייתכן שחלקם ישוחררו עוד לפני שיסתיימו שמונת ימי המעצר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם היא אשמה ברור שהם לחלוטין אשמים אבל יש בה הרבה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אם היא פרוצה במקצועה, ברגע שאישה שיכורה = לא משנה מה היא אומרת זה לא בדעה צלולה ולכן לא בהסכמה!!!

    ואיזה בהמות צריך להיות כדי לבוא 12 על אישה אחת. מאיפה התת-אנושיות הזו???

  3. אנונימית

    בושה וחרפה!!!
    אוי להורים שלא חינכו את בניהם לכבד את גוף האשה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר