גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

הפעוט שנכווה מחומר ניקוי ברמות: המטפלת עוכבה לחקירה; כעת במעצר בית

ל"כל העיר" נודע כי לפי החשד חומר הניקוי, שממנו נכווה בן השנה וחצי, היה מונח על רצפת הפעוטון ללא השגחה; המטפלת עוכבה לחקירה ושוחררה למעצר בית לחמישה ימים; החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 31.7.19 12:36

יום לאחר שהתגלה כי בן שנה וחצי בשכונת רמות נכווה מחומר ניקוי בפעוטון שבו שהה, ל"כל העיר" נודע כי משטרת ירושלים חושדת כי חומר הניקוי הונח על רצפת הפעוטון ללא השגחה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מיד לאחר הדיווח על המקרה על יד הוריו של הפעוט, שהבחינו עם איסופו מהפעוטון בסימני כוויות על פניו ועל גופו והובהל בשל כך להדסה – שוטרי תחנת לב הבירה במגרש הרוסים הגיעו לפעוטון שברמות והחלו באיסוף ראיות. צוות מז"פ (מחלקת זיהוי פלילי) של המשטרה אסף ראיות ממבנה הפעוטון.

במקביל, מנהלת הפעוטון, שפעל ככל הנראה בתוך בית פרטי, עוכבה לחקירה ושוחררה למעצר בית לחמישה ימים. המנהלת של הפעוטון חשודה בגרימת חבלה בחסר ישע שהיה תחת השגחתה. החשודה – בשנות ה-50 לחייה.

בעקבות המקרה הוחלט בתחנת משטרת לב הבירה במגרש הרוסים לערב את יחידת הפיקוח על הפעוטונים במשרד העבודה.



בהדסה מעדכנים הבוקר, רביעי, על מצבו של התינוק. "התינוק סובל מכוויות בפניו, בחזה ובבטן", מציינים בהדסה, "כוויות בדרגה שניה ושלישית, ללא סכנה לדרכי הנשימה. מצבו קל. הוא מאושפז במחלקה הכירורגית להמשך טיפול ובירור מצבו".


ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)


משה מזרחי, חובש באיחוד הצלה, תיאר אתמול את הטיפול הראשוני שקיבל התינוק. לדבריו, צוות החובשים שהבחין בכוויות על גופו של בן השנה וחצי, התייעץ טלפונית עם המרכז הארצי למידע בהרעלות שפועל בבית החולים רמב"ם בחיפה. "בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה, תוך ייעוץ טלפוני עם המרכז הארצי למידע בהרעלות שבבית החולים רמב"ם בחיפה", מתאר מזרחי, "הענקנו סיוע ראשוני לפעוט ברכב הוריו כשהיה בדרכו לגבעת זאב לאחר שהוריו אספו אותו מהמטפלת בשכונת רמות. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

במשטרת ירושלים ממשיכים לחקור את המקרה, אתמול ציינו במשטרה: "במשטרה התקבל דיווח מאזור רמות בירושלים על פעוט כבן שנה וחצי שעל גופו נמצאו סימני חבלה וזאת בסיום היום בפעוטון בו שהה. הקטין פונה לטיפול רפואי. נפתחה חקירת משטרה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר