כוכבית היצקלמז המטפלת החשודה בהתעללות (צילום: מתוך פייסבוק)
כוכבית היצקלמז -המטפלת החשודה בהתעללות (צילום: מתוך פייסבוק)

מעצרה של המטפלת מגילה שחשודה בהתעללות הוארך בפעם השלישית

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרה של כוכבית היצקלמז, המטפלת שחשודה בהתעללות בפעוטות בגילה, עד ליום ראשון, 4.8.19

פורסם בתאריך: 31.7.19 13:17

כוכבית היצקלמז, המטפלת משכונת גילה שחשודה בהתעללות בפעוטות, תמשיך להישאר במעצר. בית משפט השלום בירושלים האריך לפני זמן קצר את מעצרה של היצקלמז בפעם השלישית.

בית משפט השלום בירושלים החליט להאריך את מעצרה של היצקלמז עד ליום ראשון, 4.8.19. "החשודה נעצרה במסגרת חקירת המשטרה בה חשודה בעבירות של התעללות בחסר ישע על ידי אחראי ותקיפת וגרימת חבלה של ממש של חסר ישע על ידי אחראי", כך נמסר היום ממשטרת ירושלים.

עוד נמסר ממשטרת ירושלים: "החקירה נמשכת".

יש לציין כי היצקלמז מכחישה את העבירות וטוענת לחפותה. עו"ד עמית בר-טוב, שמייצג את היצקלמז, מסר ל"כל העיר" כי "מדובר בתלונות של הורים שהוגשו למשטרה כאשר הבסיס שלהם תמונות שהחשודה צילמה עם הסברים, והעבירה להורים בזמן אמת. כאשר בעצם היא רצתה להראות בדיוק מה קרה, היא לא התחבאה. מדובר בשנים 2015 עד 2019. ההורים ידעו על המתרחש במשך כל השנים לאורך כל התקופה אף אחד מהם לא חשד ולא חשב להגיש תלונה, והנה פתאום היום באים ההורים ומתאגדים ומגישים תלונות למשטרה כאשר אין לאף אחד שום דבר, למעט העובדה, שמרשתי צילמה תמונות ושלחה להורים את התמונות בזמן אמת".

עו"ד בר-טוב מוסיף כי "אנחנו מקווים שבדיון הבא מרשתי תשוחרר, בית המשפט החליט לתת למשטרה עוד מספר ימים על מנת שיסיימו את החקירה, אני מקווה שבדיון הבא לאחר שהמשטרה תחקור את כל האירועים שהצטברו מרשתי תשוחרר".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)



היצקלמז נעצרה ביום שני לפני שבועיים על ידי משטרת ירושלים בחשד להתעללות בפעוטות בתוך הפעוטון שפתחה בביתה. היא חשודה ב-11 מקרים – המטפלת נעצרה בעקבות פרסום בחדשות 13 על תלונות שהוגשו נגדה למשטרה. לפי החשד היצקלמז טלטלה תינוק כבן שנה, ובכך גרמה לאשפוזו – התינוק סובל מפגיעה מוחית.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר