פסטיבל סוכות בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
פסטיבל סוכות בשנה שעברה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

חול המועד במעלה אדומים: פסטיבל 'סוכות באגם' חוזר

פארק שמיר יארח במשך שלושה ימים בחול המועד סוכות, 17.10-15.10, את פסטיבל 'סוכות באגם'. בין המופעים: איתי לוי, שרית חדד, לאה שבת, מני ממטרה ומיקי

פורסם בתאריך: 19.9.19 08:38

חול המועד סוכות, שיצוין החל מה-15.10, צפוי להיות שמח, חגיגי ומהנה. עיריית מעלה אדומים, בשיתוף המתנ"ס והיכל התרבות מזמנים את תושבי העיר ואת תושבי האזור כולו להגיע ולחגוג את פסטיבל 'סוכות באגם'.

הפסטיבל, שהפך למסורת עירונית ארוכ שנים, יתקיים בימים שלישי עד חמישי, 17.10-15.10, כאשר ביום שלישי יתקיים הפסטיבל בהיכל התרבות ובימים רביעי-חמישי הוא יעבור אחר כבוד לשפת האגם שבפארק שמיר.

ביום הראשון לפסטיבל, שלישי (15.10), שכאמור, יתקיים בהיכל התרבות, תוצב סוכת ענק ברחבה החיצונית של היכל התרבות. בנוסף, בשעות הבוקר יתקיימו באולם הצגות ילדים, ובערב יתקיים מופע של לאה שבת.

יום למחרת, רביעי (16.10) תעבור הפעילות לפארק שמיר. החל מהשעה 14:00 יתקיימו בפארק מגוון הצגות לילדים, שיוכלו ליהנות גם מדמויות שטח, סדנאות יצירה, מתנפחים ועוד. מופע הצהריים המרכזי יהיה של כוכבת הילדים מיקי, ואילו שיאו של הערב יהיה עם הופעה של הזמר איתי לוי.

פעילות הצהריים תתקיים גם ביום האחרון של הפסטיבל. בנוסף, מופע הצהריים יהיה עם כוכב הילדים מני ממטרה, ואילו את הפסטיבל כולו תנעל הזמרת שרית חדד.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רון

    מתי ההופעה של מני ממטרה לא הבנתי רביעי או חמישי? הבת שלי מאוד אוהבת אותו אשמח למענה בהקדם.
    תודה שנה טובה וחג שמח.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר