כיתה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מעלה אדומים: הלימודים יחודשו החל מכיתות גן ועד ד'

בהמשך להחלטת קבינט הקורונה לאשר פתיחה הדרגתית של מערכת החינוך - הודיעה עיריית מעלה אדומים על חזרה חלקית של תלמידי הגן ועד כיתה ד' לבתי הספר

פורסם בתאריך: 15.2.21 10:41

בהמשך להחלטת קבינט הקורונה לאשר פתיחה הדרגתית של מערכת החינוך – הודיעה עיריית מעלה אדומים על חזרה חלקית של התלמידים לבתי הספר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי ההודעה, העירייה קיבלה את האישור הסופי לפתוח את מערכת החינוך לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ד'. גנים וכיתות אלו יפעלו ללא צהרונים, שייפתחו גם הם יחד עם מעונות היום. תלמידי כיתות ה'-י"ב ימשיכו לעת עתה בלמידה מהבית.

יש להזכיר כי במסגרת הצעדים ליציאה הדרגתית מהסגר ,  קבינט הקורונה אישר בשבוע שעבר מתווה לפתיחה חלקית של מערכות החינוך בהתאם לתכנית הרמזור. לפי המתווה, ניתן לקיים פעילות של מסגרות החינוך עד גיל 6 ולימודים בכיתות א'-ד' ביישובים הירוקים, הצהובים ובחלק מהכתומים.

בניגוד ליישובים הירוקים והצהובים, קיימים במתווה שאושר תנאים נוספים לפתיחת מסגרות החינוך ביישובים הכתומים. תנאי משמעותי הוא ששיעור בני 50 ומעלה שהתחסנו במנת חיסון שנייה, עומד על יותר מ-70 אחוזים, ושחלף מעל שבוע מאז קבלת המנה השנייה. תנאי נוסף הוא שביישובים אלו, מדד התחלואה לא יעלה על ציון 6.5. נכון לרגע זה, מעלה אדומים מוגדרת עיר כתומה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר