עיריית מעלה אדומים (צילום: ד"ר אבישי טייכר)
עיריית מעלה אדומים (צילום: ד"ר אבישי טייכר)

מעלה אדומים: אושר תקציב המועצה לשנת 2021 – החינוך עדיין בראש

מועצת מעלה אדומים אישרה פה אחד את תקציב העירייה לשנת 2021, שיעמוד על 332,619,000 שקלים. תקציב הפיתוח עומד על 20,188,000 שקלים

פורסם בתאריך: 27.2.21 18:35

מועצת מעלה אדומים אישרה פה אחד את תקציב העירייה לשנת 2021. קודם להכנת בסיס התקציב התקיימו פגישות עבודה עם מנהלי אגפי העירייה, על מנת לעמוד על הצרכים והדרישות המקצועיות, ובהמשך דנה בו ועדת הכספים.

התקציב הרגיל לשנת 2021 עומד על 332,619,000 שקלים, כאשר תקציב הפיתוח עומד על 20,188,000 שקלים. התקציב כולל את המשך פיתוחה הפיזי של העיר, לצד הרחבה והעמקה של העשייה החינוכית, התרבותית והחברתית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תקציב החינוך ממשיך להיות הגבוה ביותר ועומד על 107.8 מיליון שקלים, המהווה כ-32.4 אחוזים מסך התקציב. בתוספת החינוך הבלתי פורמאלי (ספרייה, נוער וספורט) התקציב מסתכם לכ-114.66 מיליון שקלים, כ-34.5 אחוז מתקציב העירייה.

סגן וממלא מקום ראש העיר, גיא יפרח, המחזיק בתיק הכספים: "מאז שאני מחזיק את תיק הכספים בעירייה זוהי אחת מהצעות התקציב המאתגרות ביותר שהכנו. התקציב הזה יביא עמו הרבה מאוד בשורות לצד המשך ההשקעה המאסיבית בתחום החינוך, שממשיך להיות הנושא שמקבל את רוב תקציב העירייה. בין הבשורות: רפורמה ברישוי עסקים, דיגיטציה בשירותי העירייה, הקמת ספורטק עירוני, הרחבת הקאנטרי קלאב ועוד".

ראש העיר בני כשריאל: "התקציב שלנו מסמן את מטרות העירייה ואת האתגרים שעומדים בפנינו, כאשר המרכזיים שבהם הם התמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה ומעבר למערך עבודה ולמידה דיגיטלי לצד המשך העבודה הסדירה, קידום מערכת החינוך העירונית ופיתוח העיר. בשנה הקרובה נמשיך להשקיע במשאב היקר ביותר שלנו, דור העתיד, ילדי מעלה אדומים, ובחינוכם והובלתם למצוינות ערכית ולימודית. נמשיך לקדם פרויקטים תחבורתיים, כלכליים, תיירותיים ומסחריים, נמשיך לפתח את אזור התעשייה שלנו שנמצא בפני תנופת התפתחות חסרת תקדים, ונפעל להגשמת חזוננו המדיני, הלאומי והאזרחי לסלילת כביש מרקם החיים והחלת הריבונות על העיר. נמשיך לפעול יחד, בשיתוף פעולה, עבור העיר שלנו ועבור התושבים ולרווחתם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר