העבודות להקמת מתחם ‘דיזיין סיטי’ (צילום: עיריית מעלה אדומים)
העבודות להקמת מתחם ‘דיזיין סיטי’ (צילום: עיריית מעלה אדומים)

פארק אדומים: החלו העבודות להקמת מתחם סיטי דיזיין

פארק אדומים לתעשייה: היקף העבודות נאמד בכ-250 מיליון שקלים. שטח המגרש משתרע על פני 53 דונם

פורסם בתאריך: 14.2.19 09:56

מתחם ה’דיזיין סיטי’ בפארק אדומים לתעשייה ועסקים במעלה אדומים נבנה וקורם עור וגידים בימים אלה. עד כה הושלמו עבודות היסוד להקמת מתחם העיצוב הענק.

על ביצוע העבודות אמונה חברת ‘האחים אבו עייש’, אשר זכתה במכרז להקמת המתחם. היקף העבודות נאמד בכ-250 מיליון שקלים.



יזמית הפרויקט היא קבוצת ‘קס גרופ’, שבבעלות היזם חנוך קס. המרכז המסחרי, שבימים אלה רואים את תחילת בנייתו, צפוי להיפתח בתוך פחות משנתיים ולכלול חנויות בתחום עיצוב הבית ומתחם מסעדות. שטח המגרש עליו נבנה המתחם הוא 53 דונם, ושטחו הבנוי של הפרויקט 90 אלף מ”ר, מהם 38 אלף מ”ר שטחי מסחר, 5,000 מ”ר שטחי הסעדה ו־40 אלף מ”ר חניון, הכולל 1,400 מקומות חניה.

במתחם יפעלו מגוון רחב של חנויות עודפים מוזלות של מותגים מכלל תחומי העיצוב לבית. המתחם ייבנה בסגנון אמריקאי, כשבמרכזו העתק של המלון הוונציאני בלאס וגאס, עם מזרקה וסירה שתנוע בתוך אגמון ותקרת עננים בשמיים כחולים שתעניק תחושה של אור יום בכל שעות היממה.

מקבוצת קס גרופ נמסר כי “מתחם ‘דיזיין סיטי’ שנבנה בימים אלו בקצב מואץ, אמור לשרת לא רק את ירושלים ומעלה אדומים והסביבה אלא לקוחות מכל הארץ מאחר וזהו מתחם שיוביל את עולם העיצוב, תערוכות ירידים וכנסים של אדריכלים”.

היזם חנוך קס מוסיף: “בירושלים חסר מתחם קניות הנותן במקום אחד מענה לכלל הצרכים, ממש כמו מתחמי הקניות הגדולים שיש בחו”ל. בכוונתנו לרכז את כל הקניות לבית תחת קורת גג אחת”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר