חידון התנ"ך העירוני (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)
חידון התנ"ך העירוני (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)

חידון התנ"ך העירוני במעלה אדומים: בסימן "אחדות ישראל"

בחידון התנ"ך העירוני העל יסודי לחטיבות הביניים שהתקיים השבוע השתתפו תלמידים משישה בתי ספר מרחבי מעלה אדומים

פורסם בתאריך: 28.2.19 15:51

ביום שני התקיים חידון התנ"ך העירוני העל יסודי לחטיבות הביניים במעלה אדומים בסימן "אחדות ישראל". תלמידים משישה בתי ספר בעיר השתתפו באירוע, צד מנהלי ומורי בתי הספר ומאות תלמידים שבאו לעודד. מבין בתי הספר המשתתפים: אורט תעופה וחלל, אורט דקל וילנאי, אמי"ת בנים ובנות, הישיבה התיכונית ואולפנת צביה.

למקום הראשון מבתי הספר הממלכתיים הגיעו תלמידי חטיבת הביניים אורט דקל וילנאי ומבתי הספר הדתיים בית הספר אמי"ת בנות. החידון נפתח בדברי ברכה של יאיר פינגרהוט מנהל האגף לתרבות יהודית במתנ"ס שציין בדבריו את חשיבותו של לימוד התנ"ך ואת היותו מחבר בין כל חלקי העם. במהלך החידון היו מספר סבבים של שאלות חלקם בליווי סרטונים מרתקים, חלקם בעזרת משחקי מחשב ובסופם שאלות של 'ראש בראש'.



לקראת סיומו של החידון הוזמן ראש העיר בני כשריאל לשאול את 'שאלת ראש העיר המסורתית", שעליה השיבו המתמודדים בכתב. כלל המתמודדים הפגינו ידע מרשים וזכו לתשבחות רבות על ידענותם. את החידון ליוותה תזמורת ה"ניגון שבלב" של אליעזר רוזנפלד. הפרסים ניתנו לזוכים על ידי כשריאל, מנהל מחלקת החינוך דוד שרת וצוות השופטים שכללו את אייל פישלר חבר מועצת העיר,ליאור מזור סמנכ"ל המתנ"ס ורחל הר זהב מנהלת היכל התרבות.

בהמשך לחידוני התנ"ך היסודיים והעל יסודיים יזם האגף לתרבות יהודית במתנ"ס בעזרת האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך פסטיבל תנ"כי ייחודי שבמסגרתו יגיע לבתי הספר בעיר פארק חוויות התנ"ך שהינו פארק חוויתי ומיוחד.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר