מפגש ההוקרה למתנדבים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מפגש ההוקרה למתנדבים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: מפגש הוקרה ותודה למתנדבים

אגף הרווחה והשירותים החברתיים העניק תעודת הוקרה ושי למתנדבי פרויקט יוסף, שלקחו חלק בהפנינג שהתקיים בעיר

פורסם בתאריך: 16.4.19 08:45

אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית מעלה אדומים ערך טקס הוקרה למתנדבים, שסייעו בהפנינג גדול לחלוקת ציוד למשפחות מתקשות שנערך בעיר הודות לתרומה של עמותת "יוסף".

בעיריית מעלה אדומים מספרים כי "עמותת "יוסף" מאמצת את מעלה אדומים מזה מספר שנים. תורמים מחו"ל אשר אוהבים את ישראל תורמים לרווחת התושבים בכלל ולרווחת תושבי מעלה אדומים בפרט. העמותה תרמה 3 מכולות עם ציוד רב – החל ממיטות דרך ביגוד ועד כלי מטבח וצעצועים – אשר חולקו לציבור בהפנינג גדול שנערך בעיר בפורים".



יש לציין כי בין המתנדבים, אשר גויסו על ידי מירב חורי מהיחידה להתנדבות וקהילה, נמצאים תלמידי בית הספר אמי"ת בנים, תלמידי חטיבת הביניים דקל וילנאי אורט, עמותת צח"י , בזק, ועוד.

"המשפחות שהגיעו להפנינג זכו ליהנות משפע של מוצרים לקראת החג והכל בתרומה ובאהבה", מוסיפים באגף הרווחה והשירותים החברתיים. "לאורך היום הגיע קהל רב – למעלה מ-600 איש – אשר בירכו על היוזמה".

עפרה בן ישעיה, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים: "אני רואה חשיבות רבה בשיתופי הפעולה עם הקהילה על כל גווניה לעשייה ההתנדבותית. אני מודה למתנדבים ולעמותת "יוסף" ונציגה נועם עזרא שהוא ידיד אמת של העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר