עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)
עיריית מעלה אדומים (צילום: ד”ר אבישי טייכר)

מעלה אדומים: עלייה משמעותית באחוזי הזכאות לבגרות בעיר

מנתוני משרד החינוך לשנת 2018, שפורסמו השבוע, עולה כי במעלה אדומים נרשמו 92.6 אחוזי זכאות לבגרות. עלייה של 7.2 אחוזים משנת 2017, שבה נרשמו 85.4 אחוזי זכאות

פורסם בתאריך: 17.7.19 22:55

כחודש בתוך החופש הגדול וקצת יותר מחודש לפני פתיחת שנת הלימודים התש"פ, פרסם השבוע משרד החינוך את התמונה החינוכית לשנת 2018. מהנתונים, שכוללים את מגוון העשייה של בתי הספר בתחום הערכים וההישגים הלימודיים, כולל התייחסות לכיתות אתגר, חינוך מיוחד ואחוזי נשירה, עולה כי מערכת החינוך במעלה אדומים ממשיכה לרשום הישגים יפים ובעיקר ממשיכה בגרף עלייה.

על פי הנתונים שפורסמו, 92.6 אחוזים מבוגרי בתי הספר במעלה אדומים זכאים לתעודת בגרות מלאה, מדובר על עלייה של 7.2 אחוזים משנת 2017, שבה אחוז הזכאות לבגרות בקרב תלמידי מעלה אדומים עמד על 85.4. יצוין כי מדובר בגרף עלייה מרשים, שכן בשנת 2016 אחוזי הזכאות לבגרות היו כ-80 אחוזים, כך שמדובר בעלייה של למעלה מ-10 אחוזים בתוך שנתיים.

"מעלה אדומים ממשיכה להוביל ולהיות בצמרת הטבלה הארצית, במקום ה-12, בשיעורי הזכאות לבגרות", מתגאים בעיריית מעלה אדומים.



בעירייה מציינים כי במעלה אדומים פועלים 7 בתי ספר תיכוניים, "אשר נותנים מענים מגוונים בתחומים העיוניים והטכנולוגיים. מוסדות אלה, מכילים גם כיתות מב"ר, אתגר וחינוך מיוחד. התמונה החינוכית משקפת תבחינים המצביעים על מערכת איכותית ועל עליה משמעותית בזכאות לבגרות. 92.6 אחוזי הזכאות לבגרות שנרשמו במעלה אדומים גבוהים משמעותית מהממוצע הארצי שעומד על 68.2 אחוזים בלבד".

גאווה נוספת שאותה מציינים בעירייה נוגעת לעלייה במספר הזכאים לבגרות ב-5 יחידות לימוד במקצועות האנגלית, המתמטיקה והפיזיקה.

"מעלה אדומים, חשוב לציין, רושמת עלייה בנתונים גם בתחום הערכי", מדגישים בעיריית מעלה אדומים ומציינים כי "אחוזי הנשירה ממערכת החינוך בעיר הם מהנמוכים ביותר בארץ והגיוס לקרבי ולקצונה, הוא מן הגבוהים ביותר בארץ. כל זאת, הודות לצוותי החינוך המקצועיים והמסורים בעיר".

יצוין כי על פי הנתונים שנמצאים בעירייה – במעלה אדומים לומדים 2,056 תלמידי תיכון. ההשקעה הממוצעת לתלמיד בעיר עומדת על 40,120 שקלים. אחוזי הבגרות, כאמור, הינם 92.6 אחוזים ואילו אחוזי הזכאות לבגרות ב-5 יחידות מתמטיקה עומד על 15.6 אחוזים.

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך: "הנתונים הם תעודת כבוד ענקית לעיר שלנו, למערכת החינוך שלנו, לצוותים החינוכיים, להורים ובעיקר – לתלמידים המצוינים שלנו, שהם מקור רב לגאווה עבורנו. זוהי בשורה משמחת שמגיעה מיד לאחר קבלת הבשורה על שלושת בתי הספר שלנו, אולפנת צביה, דקל וילנאי אורט ואורט תעופה וחלל, שנבחרו על ידי משרד החינוך כבתי ספר מצטיינים בהישגיהם הערכיים, הלימודיים והחברתיים. נמשיך להוביל ולהצטיין בחינוך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר