שבועות בנאות קדומים (צילום: נאות קדומים)
שבועות (צילום: נאות קדומים)

חמישי: חגיגות קציר לכל המשפחה בפארק נאות קדומים

הפארק המקראי הקסום מזמין אתכם לשלל פעילויות בניחוח תנ"כי בחג השבועות

פורסם בתאריך: 29.5.17 21:57

פארק נאות קדומים הוא המקום המושלם לחגוג בו את חג השבועות כפי שעשו זאת אבותינו בימי קדם. השמורה כולה היא מעין מסע קדום אל ארץ התנ"ך: נשתלו בה צמחי ארץ ישראל העתיקה, נחפרו ושוחזרו מתקנים חקלאיים קדומים וכמובן, גודלו שדות חיטה לכבוד הקציר של חג השבועות.

 

לקראת החג יתקיים בפארק סיור מיוחד, המתמקד בשמותיו השונים והמגוונים של שבועות. לכל שם משמות החג הותאמה פעילות אחרת הממחישה את משמעותו. הפעילויות מיועדות לכל המשפחה.

על מנת להבין את השם 'חג מתן תורה', אתם מוזמנים להתנסות עם הילדים בכתיבה על קלף בעזרת קולמוס ודיו, באותו האופן שבו כותבים את ספר התורה; במהלך הסיור בגני שבעת המינים תוכלו לסמן את ביכורי הפֵרות על העצים לכבוד חג הביכורים; את חג הקציר תלמדו להכיר על ידי שחזור מלאכות הגורן, ממש כפי שעשו אבות אבותינו על מנת ליצור קמח. הרעיון הוא להתנסות בכל שלבי הכנת הקמח, ולבסוף גם לייצר את הלחם: ראשית תתנסו בקציר החיטה, ואת השיבולים תעבירו אל גורן. שם תפרידו את גרעיני החיטה מן המוץ והתבן, ולבסוף תטחנו את הגרעינים באבני רחיים עד לקבלת הקמח. בקמח הטחון תשתמשו על מנת לאפות פיתות בטאבון ואפילו תגַבנו גבינות ממש כמו פעם, בדרך לארוחת שבועות קלילה וטעימה.

שבועות בפארק נאות קדומים. טל' 08-9770770. www.n-k.org.il.
ה', 1.6, 12:00-9:00. הסיור יוצא בשעה 9:15 בדיוק, ואפשר להצטרף אליו בהרשמה מראש בלבד.
מחיר: 40 שקל למשתתף מעל גיל 3.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר