ניצה שאלה וחברי סדרת "צלילי הקסם (צילום יוסי צבקר)
ניצה שאלה וחברי סדרת "צלילי הקסם (צילום יוסי צבקר)

תיאטרון ירושלים: מנגישים את המוזיקה הקלאסית לגיל הרך

ביום חמישי יתקיים בתיאטרון מופע בסדרת "צלילי הקסם", שיוקדש לאנטוניו ויוואלדי, שאחראי בין השאר על הקלאסיקה "ארבע העונות"

פורסם בתאריך: 25.6.17 08:57

בדיוק כפי שבימינו יש כוכבים מוכשרים בתחום המוזיקה, כאלה שזוכים לאהדה ולהערצה, כך היה גם בתקופות שונות בהיסטוריה. ניצה שאול, שחקנית איכותית בעלת חיוך כובש וקול ילדותי, עורכת ומנחה את סדרת "צלילי הקסם" – סדרת מוזיקה קלאסית שכובשת את לב הילדים – חיבור שקצת קשה לדמיין עד שמגיעים לאחד ממופעי הסדרה.

 

המופע הבא בסדרה יתקיים ביום חמישי הקרוב, 29.6 בתיאטרון ירושלים, ובו יזכו הקטנטנים להכיר להיט בן 300 שנה "ארבע העונות" של אנטוניו ויוואלדי. במופע יוגש סיפורה של כל אחת מעונות השנה עם הטקסט המקסים שכתב ויוואלדי בעצמו למוזיקה שהלחין – מעשיות על האביב המתפרץ והשובב, אגדות חורף שטופות בגשם, סופת קיץ סוחפת וחגיגות הסתיו שלא נגמרות.

הסיפור מתחיל בוונציה הקסומה, בין התעלות, לצלילי המוזיקה והשירה בגונדולות, שם החל ויוואלדי הילד להלחין מוזיקה. ברבות השנים הוא כתב מאות יצירות לכל כלי אפשרי, אותן הלחין במהירות מסחררת. ויוואלדי אהב לצפות בוונציה, שלבשה ופשטה צורה בכל עונת שנה, מעיר מסתורית בחורף האפלולי ועד לעיר שמחה ושוקקת בקיץ הבוהק והחם.

על הבמה תוכלו ליהנות ביחד עם הילדים מחגיגה של שחקנים, זמרים, תלבושות מרהיבות ומוזיקה קלאסית חיה, כשעל הכל מנצחת הקוסמת ניצה שאול.

"צלילי קסם". ה', 29.6, 17:00. תיאטרון ירושלים. לגילאי 4 ומעלה. 96 שקל. 
www.jerusalem-theatre.co.il.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר