פסטיבל עמק המלך (צילום: קובי הראתי)
פסטיבל עמק המלך (צילום: קובי הראתי)

פסטיבל עמק המלך: חווית אירוח בסגנון קדום

מאהל אירוח קדום, סדנאות פסיפס, רכיבה על גמלים, הטבעת מטבעות , הכנת חלילים  ומופעי רחוב - פתוח ללא תשלום

פורסם בתאריך: 26.7.18 11:59

מתי בפעם האחרונה התארחתם באוהל ממש כמו פעם? כשממרחקים נשמעים צלצולי פעמונים של עדרי הכבשים ואתם מגיעים רכובים על גבי גמלים? הנה ההזדמנות לחוות את כל זה ובחינם, ללא עלות.

במרחק הליכה קצר משער האשפות ומהכותל המערבי, בערוץ נחל הקדרון שבין עיר דוד להר הזיתים, משתרע עמק המלך. עצי זית מוריקים, חומות העיר העתיקה המתנשאות ברקע וצלילי פעמונים המגיעים מרחוק, יוצרים אווירת קדומים קסומה ועוצרת נשימה.

פסטיבל עמק המלך מזמין משפחות וילדים לחוויה מקסימה בסגנון קדום. את פני הבאים יקדם אוהל אירוח שם אפשר להתרווח על מזרונים בצל, ובהמשך מבחר סדנאות פעילות לילדים ללא תשלום – הכנת חלילים אמיתיים מחוצרים שבטבע, הטבעת מטבעות עתיקות במכבש וכל ילד יוכל לקחת הביתה מטבע, סדנת פסיפס עם אבנים צבעונית קטנטנות – כל אחד יכול ליצור ככל העולה על רוחו, רכיבה על גמלים בשטח הפתוח ומופע רחוב מיוחד!

לצד כל אלה, ניתן להצטרף ללא תשלום לסיורים מודרכים לאורך ערוץ הקדרון ולהתפעל מ"פטרה של ירושלים"- מצבות האבן העצומות והמפוארות שנחצבו בסלעי המקום לפני כאלפיים שנה. המצבות המרשימות מוכרות כיד אבשלום, קבר זכריה וקבר בני חזיר. וולא מומלץ לוותר על החוויה שתגרום לכם להתרענן במימיה הקרירים של נקבת השילוח ולצעוד לאור פנסים בבטן האדמה – תוכלו לעשות זאת (בתשלום סמלי).ה דרך אל הניקבה היא חוויה בפני עצמה והיא כוללת  נסיעה מהנה ברכב שטח חשמלי, כשכל הנוף המיוחד פרוש לעיניכם.

 

פסטיבל עמק המלך

בין התאריכים 23/7-2/8,  (לא כולל ימי ו')

האתר יהיה פעיל בין השעות 12:00-18:30

הכניסה וההשתתפות בסדנאות – ללא תשלום

לבירורים והזמנות *6033

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר