עינות צוקים (צילום: דורון ניסים)
עינות צוקים (צילום: דורון ניסים)

עיינות צוקים: מוזמנים ליהנות עד לשקיעה

רשות הטבע והגנים מציעה חגיגת קיץ בבריכה הגדולה של עינות צוקים

פורסם בתאריך: 11.8.18 11:02

מקום נפלא לבלות בו יום משפחתי הכולל גם מים ונמצא במרחק לא גדול מהעיר, הוא שמורת טבע עינות צוקים, שבצפון ים המלח. בשמורה בריכות קסומות וצמחייה שופעת, עם נוף יפהפה של נווה מדבר.
לאחרונה האריכו ברשות הטבע והגנים את שעות הפעילות של השמורה עד השעה 19:00 ועם זאת מאפשרים ליהנות בבריכה הגדולה נשפתחה לרחצה (למעט ימי רביעי*) עד השעה 18:00. כולכם מוזמנים לבוא לשמורה עם המשפחה בשעות אחר הצהריים, וליהנות ממקום מוצל לפיקניק ומברכות מים לשכשוך. מומלץ להביא את ארוחת הערב ולעשות פיקניק במקום.

לידיעת המבקרים: בימי רביעי הבריכה הגדולה סגורה, שאר הבריכות יהיו פתוחות כרגיל.

מה במקום:

  • בריכות שכשוך ורחצה – הבריכות מקבלות מים מהמעיינות ומשמשות לצורכי נופש ופנאי. באתר מספר בריכות שכשוך המלאות כל השנה. שירותי הצלה ניתנים בימים שבהם הבריכה הגדולה פתוחה.
  • "השמורה החבויה" – חלקה הדרומי של השמורה. באזור זה נובעים עינות צוקים, והוסדר בו מסלול הליכה בין ברכות מים צלולים וצמחייה שופעת. הכניסה לחלק זה של השמורה מתאפשרת לקבוצות בליווי מדריך בלבד. יש לתאם את הביקור מראש עם הנהלת השמורה.
  • תצפית על נסיגת ים המלח – באזור השמורה נסוג קו החוף יותר מקילומטר בעקבות התייבשות ים המלח. בשל סכנת הבולענים ואי יציבות הקרקע, אי אפשר להגיע לחוף הים עצמו, אך אפשר לצפות בו מרחוק ולהתרשם מהשינויים הגדולים שחלו במרחב בעשרות השנים האחרונות.

שמורת טבע עינות צוקים

שעות פתיחה: כל יום באוגוסט בין השעות 08:00 – 19:00 (כניסה אחרונה לשמורה בשעה 18:00)
ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

עוד באתר: חוברת "פקחים צעירים" לכל המשפחה. מטיילים בשמורה עם חוברת ההפעלות והמשימות והופכים לפקחים צעירים השומרים על ערכי הטבע והמורשת. ניתן להוריד את החוברת כאן או לרכוש באתר.       

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר