רגע השחרור של פרחון דרור בתחנה לחקר ציפורי ירושלים (צילום: עמיר בלבן)
רגע השחרור של פרחון דרור בתחנה לחקר ציפורי ירושלים (צילום: עמיר בלבן)

סוכות: טיבוע ציפורים וספארי לילה בתחנה לחקר ציפורי ירושלים

מתי בפעם האחרונה ראיתם ציפור במשקל של כמה גרמים שמסוגלת לעוף ולנדוד קילומטרים רבים? מתי צפיתם בדרבן ענק בעת שהוא מכרסם לו ירק בטבע? התחנה לחקר ציפורי ירושלים מזמינה את הקהל להגיע בחול המועד סוכות לחוויות מרגשות עם בעלי חיים

פורסם בתאריך: 16.9.18 16:11

 התחנה לחקר ציפורי ירושלים של החברה להגנת הטבע היא אתר הטבע העירוני הראשון בארץ. התחנה ממוקמת בסמוך לבניין הכנסת ומזמנת למבקרים הנאות ריגושים בעת צפייה בלתי אמצעית בבעלי חיים בטבע.

התחנה מציעה אטרקציות מהנות לחול המועד סוכות, עם בואו של הסתיו. זו העונה בה מתרחשים כל כך הרבה שינויים בטבע, תוכלו לחוש את הקצב המשתנה של העונה המרתקת הזאת.

טיבוע ציפורים בביתן אריאל – יום ג' – ה', 25-27/9/2018 מדי יום בשעה 8:30 בבוקר מתקיים טיבוע מרתק והסברים על הציפורים הנודדות (טיבועים נוספים: ביום שישי, 28/9 ובערב חג 30/9)

סיורים בתחנה – "זה הסתיו, עם הענן…" המבנה החי הראשון בארץ, הגג החי, מסתור ברכה, והבריכה שמולו – כולם מרתקים בעונת הסתיו.

יום ג' – ה', 25-27/9/2018 שעות הסיורים: 10:30,  12:00,  13:30

קיפוד בתחנה לחקר ציפורי ירושלים (צילום: עמיר בלבן)

קיפוד בתחנה לחקר ציפורי ירושלים (צילום: עמיר בלבן)

 

ספארי לילה בהרשמה מראש בלבד – בקרבה מפתיעה למרכז העיר, בשעות הערב, ניתן לראות מגוון של חיות בר בפעילות. דרבנים וגוריהם יוצאים לאכול, גלאי העטלפים מצביע על הנוכחות שלהם, ובכל זאת הם מצליחים תמיד להפתיע. הינשופים הם אלופי ההפתעה, אבל הצעירים שבהם מסגירים את מיקומם בקריאות אופייניות. חיות הלילה מצאו לאורך השנים דרכים שונות להתמודד עם שעות החשיכה, וכאשר צופים בהם מתנהלים בדממה ניתן להבין איך נקשרו סביבם אגדות שונות ומשונות. מומלץ להצטייד בלבוש חם ובפנסים.

תאריך ספארי לילה: 26/09/2018  בשעה 18:00

מחיר ספארי לילה: 30 ₪ לאדם

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר