מתחם היבדק וסע - בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מתחם בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מודיעין: אופטימיות זהירה בעירייה

התחלואה במודיעין ממשיכה לצנוח; בעירייה קוראים לתושבים להמשיך ולשמור על ההנחיות

פורסם בתאריך: 17.10.20 18:09

התחלואה במודיעין ממשיכה לרדת – השבוע נרשם המהפך ומודיעין נחשבת לעיר ירוקה, לפי שיטת הרמזור של פרופ' רוני גמזו, כבר מספר ימים.

לפי נתוני התחלואה המעודכנים לאתמול, שלישי בערב, לפי המידע ממשרד הבריאות, התווספו ביממה האחרונה 10 תושבים, שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו אנשים שנדבקו אשר אינם מתגוררים בעיר וכן, תושבים שהחלימו. לכן, נכון להיום, יש 147 תושבים המוגדרים חיוביים לנגיף.



כמו כן, יחס התושבים המאובחנים חיובי לקורונה בעיר, על פי נתוני משרד הבריאות הוא כ-24.2 חולים ל-10,000 תושבים. הממוצע הארצי הוא כ-36.9 חולים ל-10,000 תושבים.

"אמנם אנחנו עיר ירוקה", מציינים בעיריית מודיעין, "אבל המצב יכול להשתנות במהירות, לכן חובה עלינו להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולשמור על כללי הבידוד: נשארים בבית, ככל הניתן וגם זה רק עם המשפחה הגרעינית. מומלץ מאוד, כי על בני משפחה אשר באים במגע עם מבודד לשהות גם כן בבידוד, לא לצאת למרחב הציבורי, גם אם התוצאה בבדיקת הקורונה של המבודדים שלילית. רק כך נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה מאחד לשני".

מוקדם יותר השבוע כתב ראש העיר חיים ביבס בפייסבוק שלו לתושבים כי "עלינו לחזור ולהמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על העיר שלנו ירוקה. אני מזכיר, כי הפכנו להיות עיר אדומה תוך מספר ימים בודדים ועברנו כולנו תקופת חגים לא שגרתית במטרה להוריד את רמת התחלואה. כדי לשמור על ההישג הזה על כולנו להמשיך לחיות בשגרת הקורונה ולהקפיד על הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. הירידה הזו היא בזכותכם ובזכות ההקפדה שלכם אחר ההנחיות".

ביבס הוסיף וציין: "אנחנו נרחיב את ההסברה והאכיפה, פעולות שסייעו עד כה לירידה בתחלואה. חשוב להבין, אין פה זבנג וגמרנו – על על כולנו ביחד לשמור על העיר שלנו ירוקה וזה אפשרי רק בעזרתכם. הפנים שלנו, בימים אלה, לחזרה לשגרה תחת מגבלות הקורונה. כדי שנוכל לחזור ולחיות בשגרת נוקשה אך כזו שמאפשרת למרקם החיים המיוחד שלנו להתנהל עם לימודים בבתי הספר, הפעלות של תנועת הנוער וחזרה של פעילויות לבני הגיל השלישי אנחנו צריכים לעשות הכל, אבל הכל כדי להישאר עיר ירוקה. זה אומר למלא את הנחיות משרד הבריאות במלואן באופן ממוקד ובעקביות. רק כך נוכל לצאת מהסגר ולחיות חיים כמה שיותר פעילים בהתאם לשגרת הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר