מיכל ענבר פרפרי (צילום: יולי יודוביץ)
מיכל ענבר פרפרי (צילום: יולי יודוביץ)

מודיעין: מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח העיר עוזבת את תפקידה

מיכל ענבר-פרפרי, שכיהנה כמנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין והיתה אחראית על פרויקטים רבים, פורשת מתפקידה. ראש העיר חיים ביבס: "אנו מודים לה ומברכים אותה על תפקידה החדש"

פורסם בתאריך: 7.12.20 11:42

עיריית מודיעין הודיעה כי מיכל ענבר-פרפרי, ששימשה בשלוש וחצי השנים האחרונות כמנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, מתפטרת ומסיימת את תפקידה בחודש ינואר הקרוב, לפני שתמשיך לתפקיד חדש בתחום המוניציפלי בעיר אחרת.

ענבר-פרפרי כיהנה בתפקידים רבים בעיריית מודיעין במשך 12 השנים האחרונות, בין היתר כשהייתה אמונה על ניהול וריכוז פעילות העירייה מול משרדי הממשלה השונים, ניהלה את תחום פיתוח התשתיות והפארקים, קידמה פרויקטים בתחום המסחר והפיתוח העירוני, שימשה כשמונה וחצי שנים בתפקיד משנה למנכ"ל עיריית מודיעין מכבים רעות ולבסוף מונתה למנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח העיר בשנת 2016.



מהעירייה נמסר כי בשנים האחרונות, בתפקידה כמנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, הייתה ענבר-פרפרי אחראית על שורה ארוכה של פרויקטים, ובראשם הקמת מרכז העסקים הראשי של העיר, שכונת נופים ושכונת מורשת ופיתוח פארק ענבה, וכעת לאחר התפטרותה החל תהליך של איתור ופרסום מכרז לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח העיר.

חיים ביבס, ראש העיר, מסר כי "במשך 12 שנים הייתה מיכל חלק בלתי נפרד מהעשייה ומפיתוח העיר. מיכל עשתה עבודה טובה ומקצועית וקידמה את המשך פיתוח העיר בתקופה לא פשוטה. אנו מודים לה ומברכים אותה על תפקידה החדש. אין ספק שקידום זה מראה על חזקתה ועוצמתה של העיר ולא פחות מכך על איכותם ומקצועיותם של עובדי העירייה והחברות העירוניות. בתקופה הקרובה נמשיך לפעול על מנת למצוא מחליף או מחליפה ראויים לניהול החברה הכלכלית לפיתוח העיר, שיוביל את המשך התפתחותה ושגשוגה".

מיכל ענבר-פרפרי, לשעבר מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח העיר, מספרת כי "קיבלתי את ההודעה על המינוי לתפקיד החדש ברגשות מעורבים. מצד אחד בהתרגשות ושמחה גדולה, מכיוון שמדובר בקידום מקצועי ואתגר גדול מאוד בתפקיד חשוב. מהצד השני, אני מחוברת ואוהבת מאוד את העיר. אני מסיימת תקופה מדהימה בחיי המקצועיים ואני רוצה להודות לכל עמיתי לעבודה בעירייה ובחברה הכלכלית ובמיוחד לראש העיר, לחיים, על התמיכה והגיבוי לאורך השנים. זה לא מובן מאליו קיבלתי הזדמנות להתחיל פרויקט חדש ולמרות שאני מאוד אוהבת את מה שאני עושה אני לקחתי את ההזדמנות בתפקיד החדש ונרגשת מאוד לקראתו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר