מודיעין (צילום: יאיר חרמון)
מודיעין (צילום: יאיר חרמון)

מודיעין: עקב העלייה בתחלואה העיר הפכה לכתומה; תלמידי ה'-י"ב יחזרו ללמוד מהבית

לפי הנתונים המעודכנים של משרד הבריאות - ציון הרמזור של מודיעין הוא 6.5, שמשמעותו שהעיר הפכה לכתומה; מוקדי התחלואה - שכונות כרמים ואבני חן

פורסם בתאריך: 22.12.20 13:04

בהמשך לנתוני התחלואה ההולכים וגדלים, החל מהבוקר, מודיעין מכבים רעות נחשבת לעיר כתומה, כאשר ציון הרמזור שלה הוא 6.5 שמשמעותו שהעיר היא כתומה.

מהעירייה נמסר כי על פי הנתונים של משרד הבריאות ופיקוד העורף במהלך השבוע האחרון, 171 תושבים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. בקרב שכונות העיר השכונות כרמים ואבני חן, הן השכונות עם תחלואה גבוהה יותר נכון לעכשיו כאשר שתי השכונות הן שכונות כתומות כאשר השכונות מוריה, מגינים השבטים, ציפורים ונופים הן שכונות צהובות.

משמעות המעבר לעיר כתומה על פי מתווה הרמזור היא שביישובים כתומים ואדומים, לא יקיימו לימודים בבתי הספר לכיתות ה' עד י"ב. כלומר, הלמידה תתקיים רק מרחוק. ההחלטה על כך תתקבל על ידי קבינט הקורונה ביום חמישי והיא תצא לפועל החל מיום ראשון 27.12 ועד למוצ"ש 2.1.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"העירייה אשר עוקבת אחר הנתונים מדי יום ומנתחת באמצעות חמ"ל הקורונה את מגמות התחלואה, נערכת כבר עכשיו בהתאם למתווה, ללמידה מרחוק בבתי הספר עבור שכבות אלו, מגבירה את ההסברה לתושבים", מציינים בעיריית מודיעין, "תוך שיקוף הנתונים בזמן אמת ומשמעותם, בדגש על שמירה על הכללים שמלווים אותנו מתחילת משבר הקורונה – ריחוק, מסכה ושטיפת ידיים לעיתים קרובות. בנוסף, אגף הביטחון והחירום יגביר את האכיפה ברחבי העיר לרבות במרכזים מסחריים ופארקים, ביצוע סיורים יזומים תכופים בעסקים לוודא כי הם עומדים בהנחיות 'התו הסגול' ובסיוע למשטרה לערוך בדיקות פתע למבודדים ולחולים המצויים בביתם".

ראש העיר חיים ביבס מסר כי "אנחנו צריכים לקחת אחריות על עצמנו ועל ילדינו ולפעול יחד בערבות הדדית כלפי הסובבים אותנו – השכנים, החברים והכי חשוב – ההורים שלנו. אני יודע שהמצב לא פשוט לכולנו, אבל הדרך היחידה לנצח את הנגיף, לפחות עד שכולנו נהיה מחוסנים, הינה לפעול במשמעת עצמית ולפי הנחיות משרד הבריאות. אנחנו בעירייה נמשיך לסייע לתושבים המאומתים ולאלו הנדרשים להיות בבידוד אך במקביל נגביר את האכיפה גם כלפי תושבים הנדרשים לשהות בבידוד וגם כלפי מי שינהג במרחב הציבורי שלא על פי הנחיות משרד הבריאות. שמרו על עצמכם ועזרו לנו לשמור על הסובבים אתכם בריאים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אני

    איך לא תהפוך כתומה כשרים אכיפה? וכשביוחננוף כרמים כל הזמן מאומתים?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא עושים כלום למה שלא תהיה כתומה אדומה סגולה?

  3. אני

    כמה שטויות מזמזמים פרנסי העיר .
    במקום להפעיל מוקד שיטפל בבידוד מוחלט של החולים ויעניש בחומרה את המפרים את ההנחיות מפלפלים בעיניים .
    זה לא שלטון עירוני, מר ביבס.
    זו הפקרות מוחלטת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר