הגברת האכיפה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין: הסגר השלישי – ביקורות פתע בוצעו בבתים של תושבים בבידוד

העלייה בתחלואה והפיכתה של העיר מודיעין מכבים רעות לעיר כתומה הובילה להגברה משמעותית של אכיפת הגבלות הקורונה; למעלה מ-300 ביקורות בוצעו בעסקים ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 29.12.20 07:43

העלייה בתחלואה והפיכתה של העיר מודיעין מכבים רעות לעיר כתומה, הובילה להגברה משמעותית של האכיפה. בשבוע האחרון עשרות ביקורות פתע נערכו בבתים של מבודדים ובשכונות עם תחלואה גבוהה. את האכיפה מוביל אגף ביטחון וחירום לבצע אכיפה רחבה בעיר עם כניסת הסגר השלישי במודיעין.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעיריית מודיעין מציינים כי "במהלך מבצע האכיפה של השיטור העירוני בשיתוף עם משטרת מודיעין, הנערך מידי יום נתפס במהלך סוף השבוע האחרון, תושב, מפר בידוד וקיבל על כך קנס בסך 5,000 שקלים. בימים האחרונים, בוצעו עשרות ביקורות בבתים של מבודדים, לוודא שאכן הם בבתיהם. מלבד מקרה זה לא התגלו עד כה, מקרי הפרות בידוד".

"ביקורות אלו יימשכו באופן נרחב, מדגישים בעירייה, "ובמידה ויאותר מבודד אשר הפר את הבידוד, יינתן לו קנס של 5,000 שקלים בהתאם לתקנות".

במקביל בימים האחרונים, ביצע אגף ביטחון וחירום באמצעות השיטור העירוני מבצעי אכיפה ממוקדים על פי הנתונים של חמ"ל הקורונה העירוני אשר עולים מן התחקירים מול תושבים שבבידוד או מאומתים לנגיף. כך, מתמקדת האכיפה במיקומים בעייתיים המועדים לשרשראות הדבקה, ובכללם קניון עזריאלי, מרכזים מסחריים, מרכז עינב ומרכולים.

בעירייה מספרים כי מתחילת משבר הקורונה, בוצעו יותר מ-7,000 ביקורות בעסקים מקומיים, כאשר רק בימים האחרונים, בוצעו יותר מ-300 ביקורות, חלקן הסתיימו בקנסות. כך למשל, בקניון עזריאלי ניתנו בשבוע שעבר יותר מ-20 קנסות על אי עטיית מסכה.


הגברת האכיפה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


לפי נתוני חמ"ל הקורונה, ישנן שכונות בעיר בהן התחלואה גבוהה במיוחד. נכון לעכשיו, שכונות הכרמים, הפרחים ואבני חן הן שכונות כתומות. בשכונות אלו, יתמקד השיטור העירוני באכיפה לצמצום התחלואה במקומות בעייתיים בשכונות, כמו למשל, פארקים ומרכזים מסחריים. שם תתמקד האכיפה בשמירה על ההנחיות ובדגש על מניעת התקהלויות. בנוסף, יהיו ביקורות פתע בבתים של מבודדים.

שמוליק כהן, ראש אגף ביטחון וחירום בעירייה מוסר כי "מאמצי האכיפה והביקורות יימשכו כחלק מההתמודדות עם העלייה בתחלואה. אנחנו פועלים בזרועות שלובות עם חמ"ל הקורונה העירוני ומשטרת מודיעין, ואין לי ספק כי פעילות זו תסייע לצמצום היקף התחלואה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יוסף

    כל הכבוד לחיים בבאס ראש עיריית מודיעין על היוזמה להדק הביקורת על מבודדים, החייבים להישאר בביתם, כדי לא לסכן ולהפיץ קורונה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר