מרחב לימוד בבית ספר במודיעין (צילום: דקל אבו)
מרחב לימוד בבית ספר במודיעין (צילום: דקל אבו)

מודיעין: בשנה הבאה ילמדו בכיתות – נפתח הרישום למוסדות החינוך לשנת תשפ"ב

בצל הסגר המהודק ומבצע החיסונים: עיריית מודיעין פתחה את ההרשמה למוסדות החינוך לשנת תשפ"ב, מתוך צפי כי היא תתקיים בשגרה המוכרת

פורסם בתאריך: 14.1.21 07:59

בצל הסגר המהודק ומבצע החיסונים שמתקדם בקצב מואץ – הציפייה במערכת החינוך היא כי בשנה הבאה התלמידים והתלמידות ילמדו בתוך הכיתות, בשגרה המוכרת, ולא יצטרכו ללמוד מרחוק. ביום חמישי, 14.1, נפתח הרישום למוסדות החינוך לשנת תשפ"ב אתר העירייה.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מציינים כי "בשנה שעברה הוביל מינהל החינוך שורת צעדים משמעותיים לשדרוג השירות הניתן להורים. הן בשיפור אופן תהליך הרישום והן בהרחבת אפשרויות הבחירה המבוקרת ברישום לגני החובה ולכיתות א' בבתי הספר היסודיים. עתה, מודיע מינהל החינוך על יישום מנגנון הבחירה המבוקרת גם בתהליך הרישום לתלמידי כיתות ז'. הרחבת אפשרויות הבחירה המבוקרת היא תוצר של מהלך אסטרטגי מקיף, שמטרתו היא לאפשר להורים לבקש את מוסדות החינוך בהם הם מעדיפים שילדיהם ילמדו בבית הספר היסודי, במתחם גני חובה ועתה גם בחטיבות הביניים, תוך מתן שוויון הזדמנויות לכלל אוכלוסיית ההורים".

"חלק משלב הבחירה המבוקרת הינו בחירה בין מוסד באזור המגורים או בשיוך על פי עקרון הרצפים ("עוגן") לבין בחירה מכלל המוסדות המצויים ברחבי העיר. בהקשר זה מדגישים במנהל החינוך, כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה מנגנון ויסות עירוני יופעל במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי, ולאחר מכן בשיקולים פדגוגיים, משפחתיים ואחרים, במקרים מסוימים תיערך הגרלה".

בעירייה מדגישים כי הרישום יתבצע באופן אינטרנטי (מקוון) החל מ-14.1.21 ועד 3.2.21 באתר העירייה. הרישום יתקיים לכל שכבות הגיל החל מגיל 3 ועד כיתה י"ב.



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר