חיסונים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חיסונים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מודיעין: חיסון מרותקי הבית בעיר – מבצע סיוע עירוני

תושבי מודיעין המרותקים לביתם יזכו לסיוע של אגף הקהילה ואגף השירותים החברתיים בהגעה לקופות החולים לצורך החיסונים

פורסם בתאריך: 28.1.21 07:34

מבצע החיסונים "נותנים כתף" החל השבוע גם בקרב מרותקי הבית – השבוע החלה העירייה לסייע בניוד ובהנגשה של החיסונים לתושבים אלו.

המשנה לראש עיריית מודיעין ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב, ביחד עם אגף הקהילה, "המרכז למשפחה" ועמותת "למעננו", יסייעו לאזרחים ותיקים המרותקים לביתם ומתניידים באמצעות כיסא גלגלים, בהנגשה ועזרה בהסעות לחיסון. זאת במסגרת מבצע "מרימים לחיסון" שבמסגרתו לתושבים אלו יגיע רכב עם מעלון אשר יסיע אותם לקופת החולים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בתחילת משבר הקורונה פתח אגף הקהילה קו חירום ייעודי לאזרחים ותיקים, המשמש לסיוע כללי עבור שינוע תרופות, משלוחי מזון ועוד. כעת קו זה משמש גם עבור הסיוע לקביעת תורים לחיסון בקופות החולים ולהסעה על ידי מתנדבים, עבור אזרחים ותיקים עם מוגבלות פיזית המתניידים באמצעות כיסא גלגלים.

קו החירום פועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 15:30-8:00, ומספרו 0532204972.

ראש העיר חיים ביבס מוסר כי "החובה שלנו כעירייה ובני אדם היא לעזור לקשישים, מרותקי הבית, לקבל חיסונים נגד נגיף הקורונה ובכך להשלים את תהליך ההתחסנות העירונית. אני גאה בכך שהתחסנו כמעט 100 אחוזים מבני גיל 60 ויותר בעיר ואנחנו נעשה הכל על מנת לוודא שכל מי שרוצה יוכל להתחסן כדי שיוכל שוב להיפגש עם אוהביו וחבריו".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב: "הקורונה מאתגרת את תושבי העיר ככלל ואת המרותקים לביתם בשל מוגבלויות בפרט. לאחר מספר פניות של משפחות של מבוגרים הרתוקים לביתם ושל נכים סיעודיים, ומהיכרותי הקרובה עם המשפחות הנהדרות של הצרכים המיוחדים בעיר, היה לי ברור שהשילוב בין מי שמחזיקים רכבי נכה עם מעלונים לבין המוגבלים לביתם הינו הפתרון לסירוב של מערכת הבריאות לחסן את הרתוקים לביתם. אני מודה לזיוה אסא ומרינה שדה על שיתוף הפעולה המקצועי והמהיר. אם נציל אדם אחד בפרויקט הזה באמצעות הנגשת החיסון, הרי שזה עולם ומלואו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר