תלמידים בבית ספר (צילום: מיכל פתאל)
תלמידים בבית ספר (צילום: מיכל פתאל)

מודיעין: תלמידי ז'-י' חוזרים ללמוד בבתי הספר

לצד הלמידה מרחוק: תלמידי ז'-י' במודיעין, שנחשבת לעיר ירוקה, ישלבו למידה פרונטלית במשך יומיים בשבוע בבתי הספר, שתתבצע בקפסולות של עד 20 תלמידים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.3.21 06:30

היום, ראשון, 7.3, אחרי תקופה ארוכה מדי בבית – תלמידי ז'-י' במודיעין חוזרים ללמוד גם בבתי הספר.

לפי מתווה הממשלה, בערים ירוקות וצהובות תתאפשר פתיחת כיתות ז'-י', בשילוב למידה מרחוק. מודיעין מכבים רעות שומרת על יציבות ונתונים מעודדים באשר למצב התחלואה בעיר. – העיר מוגדרת כירוקה לפי מתווה הרמזור, עם אחוז מתחסנים גבוה ביותר, בקרב התושבים שיכולים להתחסן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי המתווה ילמדו תלמידי כיתות ז'-י' למידה משולבת מרחוק ובבית הספר. הלמידה בבית הספר תתבצע בקפסולות של עד 20 תלמידים בכל קפסולה, במשך יומיים בשבוע, כל בית ספר על פי מערכת השעות שלו וכוח האדם שברשותו. מורה יוכל לעבור בין ארבע קבוצות קבועות לכל היותר. שאר ימי השבוע תמשיך הלמידה מרחוק.

במינהל החינוך מדגישים כי "השיח הרגשי והחברתי ממשיך לעמוד בראש סדר העדיפויות בתקופה זו, במיוחד עבור התלמידים שלומדים מרבית הזמן מרחוק. על כן, מעודד המנהל המשך פעילות בשטח פתוח בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים ואנשי צוות".

ראש העיר מודיעין חיים ביבס: "מאבקנו לנהל את תחום החינוך בהתאם לכל רשות מקומית הצליח, וזוהי למעשה הישורת האחרונה בהחזרת התלמידים שלנו לספסל הלימודים, כי עירנו ירוקה עם תחלואה נמוכה, הודות למאמץ המשותף של התושבים. אך זהו כמובן מצב שעלול להיות הפכפך כפי שאנו למדים מהנגיף המתעתע. אנו חייבים להתחסן בהקדם האפשרי כדי לשמור על הילדים שלנו ועל עצמנו וחייבים להמשיך לשמור על הכללים, למען השגרה המבורכת לצד הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר