גן ילדים (צילום אילוסטרציה: דוברות עיריית מודיעין)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: דוברות עיריית מודיעין)

מודיעין – מערכת החינוך חזרה ללימודים מלאים; פטור מעטיית מסכה במרחב הפתוח

מערכת החינוך במודיעין חוזרת החל מיום ראשון, 18.4.21, לשגרה מלאה - הלימודים צפויים להתקיים רק בבתי הספר, ממש כמו לפני משבר הקורונה; הציבור עדיין נדרש לעטות מסכות במרחבים סגורים

פורסם בתאריך: 18.4.21 07:00

החל מיום ראשון, 18.4.21, כשנה וחודש מפרוץ משבר הקורונה – מערכת החינוך במודיעין, כמו בשאר רחבי הארץ, חוזרת למתכונת של לימודים מלאים, ממש כמו בתחילת מרץ 2020.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משרד הבריאות מאפשר את חזרת התלמידים והתלמידות למערכת לימודית מלאה לאחר שנתוני התחלואה הינם נמוכים ביותר. לפי נתוני התחלואה האחרונים – כל השכונות בעיר ירוקות. לפי תמונת מצב הקורונה המעודכנת לסוף השבוע ישנם בעיר 10 חולים פעילים, כאשר מדי יום בשבוע החולף אותרו חולים בודדים ספורים. כמו כן,  61675 מתושבי העיר, המהווים כ-93.6 אחוזים מכלל המחוסנים הפוטנציאליים, נתנו כתף והחלו את תהליך ההתחסנות נגד הנגיף; 59,387 מתושבי העיר, המהווים 90.1 אחוזים מכלל המחוסנים הפוטנציאליים, קיבלו את החיסון השני נגד הנגיף ובקרוב ישלימו את תהליך החיסון.

משרד החינוך מאפשר לבתי הספר להתארגן לקראת חזרה מלאה ללימודים עד ליום ראשון, 25.4.21, אולם רוב בתי הספר בעיר כבר מאורגנים ומוכנים לחזור ליום לימודים מלא בתוך הכיתות, ללא קפסולות. אולם, במשרד החינוך הדגישו כי התלמידים והתלמידות וכך גם צוותי ההוראה יצרכו להקפיד על שמירת מרחק חברתי, עטיית מסכות במקומות סגורים והקפדה על היגיינה.

כך או כך, משרד החינוך מאפשר למנהלות ולמנהלי חטיבות הביניים והתיכונים (ז'-י"ב) גמישות ניהולית, שתאפשר צמצום פערים רגשיים, חברתיים ולימודיים, באמצעות שילוב של למידה פרטנית וקבוצתית. הלמידה המשולבת יכולה להתבצע במרחבים פתוחים, בלמידה דיגיטלית או בלמידה מרחוק בשיעור של עד 20 אחוזים משעות הלימוד השבועיות או בהיקף של יום למידה בשבוע.

לצד חזרת מערכת החינוך לשגרה מלאה, ללא לימודים מרחוק, משרד הבריאות הורה כי חובת עטיית מסכות מגן בשטחים פתוחים תבוטל החל מיום ראשון, 18.4.21. מדובר בהמלצה של אנשי המקצוע במשרד, וזאת על רקע היקף המתחסנים הגבוה. בירושלים התחסנו עד כה כ-400 אלף תושבים במנת החיסון השנייה.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש, כי חובת עטיית מסכות במרחבים סגורים עדיין נדרשת.

"המסכות נועדו להגן עלינו מנגיף הקורונה", נמסר בהודעת שר הבריאות יולי אדלשטין, "לאחר שאנשי המקצוע הגיעו למסקנה כי הדבר לא נצרך עוד בשטח פתוח, החלטתי לאפשר את הורדת המסכות בהתאם למלצתם. רמת התחלואה בישראל נמוכה מאוד הודות למבצע החיסונים המוצלח של ישראל, וכך ניתן לבצע הקלה נוספת עבורכם, אזרחי ישראל. אני מבקש מכם עדיין להיות מצוידים במסכה לצורך כניסה למבנים סגורים. יחד נשמור על תחלואה נמוכה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר